13.10.07

Μεταφοραί Εκδρομαι η Λοκάντα

Μου παραπονέθηκαν οι φίλοι ότι "τα είχα ψιλοπαρατήσει". Δεν ήταν έτσι. Απλώς είχα μπει σε περιπέτειες, ανανεώσεις και τα συννεφή και ήθελα να χτίσω το καινούριο μου σπίτι και να σας καλέσω, όταν όλα θα είναι έτοιμα, να το γιορτάσουμε. Και ήρθε η ώρα! Έτσι λοιπόν:

Κυρίες, κύριοι και αγαπημένα μου παιδιά,
η Λοκαντιέρα εγκαταλείπει το μπλογκσποτ,μετακομίζει μονίμως εδώ ,
στο δικό της home sweet home,
και ανοίγει τη φωτισμένη γιορτινή αίθουσα
με αυτό που ξαναβρήκε αν και ποτέ δεν έχασε και

τη συνέντευξη του Μπαντούκ
η οποία ξεκίνησε με ερωτηματικά Χριστούγεννα του 2006,
μπήκε σε τροχιά απαντήσεων το Πάσχα του 2007
και δημοσιεύεται στην ολοκαίνουρια Λοκάντα Οκτώβριο μήνα.

5 σχόλια. Εσείς τι λέτε;

Blogger Katerina ante portas έφα...

Kαλή συνέχεια στο νέο σου χώρο, σπίτι λές!
Εντυπωσιάστηκα με τα θέματα και το..βιογραφικό σου. Εκπαιδεύτηκες σε χώρους που εκτιμώ πολύ!

(Να μου φιλήσεις το γυιόκα σου!)

10/16/2007 03:25:00 π.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Ευχαριστώ, Κατερίνα μου - είσαι πάντα από τους πιο φωτεινούς ανθρώπους στην ευλογόσφαιρα. Να μας έχει ο Θεός γερούς (θα στον φιλήσω βέβαια!)

10/16/2007 10:59:00 π.μ.  
Blogger "aris" έφα...

Mirandolina

Διαβασα τυχαια το σχόλιό σου σε ένα blog σχετικά με την αναρχία και πραγματικά εντυπωσιάστηκα για το γεγονός ότι γνώριζες τη διάκριση μεταξύ πατρίδας και κράτους, πράγμα πολλοί αναρχικοί δε γνωρίζουν και όταν τους το λές σε αποκαλούν φασίστα.

Χάρηκα ιδιαίτερα για αυτό.

11/17/2007 04:14:00 μ.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Δεν ειναι δική μου η κουβέντα, ρεντ. Είναι του Μπακούνιν, πες τους.

Ευχαριστώ, πάντως.

11/18/2007 08:35:00 π.μ.  
Blogger ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ έφα...

Δεν είσαι μόνο καλλιεργημένη, δεν είσαι μόνο περιβόλι αλλά έχεις και
σταθερό βηματισμό στη ζωή.
Αυτά κατάλαβα από τα κείμενά σου.
Πόσο χαίρομαι να υπάρχουν άνθρωποι σαν και σένα.
Φαίδων

12/05/2007 02:23:00 π.μ.  

Την καλή σου την κουβέντα


πίσω στην κουζίνα...