9.10.06

Rosebud, Rosebud...

- Οtenet, Ταδε Ταδοπούλου, καλησπέρα σας, πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω;

- Καλησπέρα σας. Είμαι πελάτισσά σας και δεν μπορώ να στείλω ημεηλ σε συγκεκριμένη IP, διότι ο αποδέκτης των μέηλ μου σας θεωρεί σπαμ. Είστε σε μαύρη λίστα.

- Να στείλετε ένα μέηλ, να μη λαμβάνετε σπαμ..

- Κοιτάξτε, το θέμα δεν είναι να στείλω εγώ μεηλ και να μη λαμβάνω σπαμ. Εμένα θεωρούν ως σπαμ. Για να διορθωθεί το πρόβλημα, όπως μπορείτε να δείτε στο site που είναι blacklisted η IP σας, πρέπει να στείλει μεηλ ο postmaster της οτενέτ.

- Κοιτάξτε, για να μη χάνετε μέηλ που η οτενετ θεωρεί σπαμ---

(καταλαβαίνω ότι έχω να κάνω με τη Miss Μαύρα Μεσάνυχτα 2006, χαιρετάω ευγενικά, κλείνω και ξαναπαίρνω, μπας και πέσω σε κάποιον που να ξέρει δυό πράγματα)
-Οtenet, Ταδε Ταδόπουλος, καλησπέρα σας, πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω;

- Καλησπέρα σας. Είμαι πελάτισσά σας και δεν μπορώ να στείλω ημεηλ σε συγκεκριμένη ip, διότι ο αποδέκτης των μέηλ μου σας θεωρεί σπαμ.

- Α, τότε να στείλετε ένα μέηλ στην ειδική υπηρεσία της οτενετ για την αναφορά των σπαμ...

- Οχι, δεν καταλάβατε! Δεν έλαβα σπαμ. Απλώς, είναι σε μαύρη λίστα μια IP δική σας και γι αυτό δεν μπορώ να στείλω ημεηλ. Εμένα αντιμετωπίζει ως σπαμ ο παραλήπτης, δηλαδή. Μπορείτε να δείτε τα σχετικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://dsbl.org/listing?195.170.0.94

(πεντάλεπτο με οδηγίες για το πώς και τι, μέχρι ο νεαρός να μπορέσει να μπει στο url)

- το βλέπετε;

- Τι να δω;

- Στην τελευταία σειρά με μπολντ γράμματα, γράφει Reverse DNS identifies server as: rosebud.otenet.gr

- Και;

- Και αυτό σημαίνει ότι το rosebud.otenet.gr είναι blacklisted.

- Ναι, αλλά αυτό το IP δεν είναι δικό μας.

- Τι λέτε κύριε; Ποιο IP δεν είναι δικό σας;

- το 195.170.0.94

- Μα τι μου λέτε; Φυσικά και είναι δικό σας.

- Όχι, δεν είναι δικό μας. Το δικό μας είναι 195.170.0.1 και αυτό έχει το rosebud.

- Μα τι λέτε, κύριε; Πηγαίνετε και κάνετε ένα ns look up και θα δείτε.

--Περιμένετε λίγο!

(μουσική κι αναμονή, ενώ μπροστά μου έχω τα

user1> nslookup 195.170.0.94
Note: nslookup is deprecated and may be removed from future releases.
Consider using the `dig' or `host' programs instead. Run nslookup with
the `-sil[ent]' option to prevent this message from appearing.
Server: 192.168.1.1
Address: 192.168.1.1#53

Non-authoritative answer:
94.0.170.195.in-addr.arpa name = rosebud.otenet.gr.

Authoritative answers can be found from:
0.170.195.in-addr.arpa nameserver = ns2.otenet.gr.
0.170.195.in-addr.arpa nameserver = ns1.otenet.gr.
ns1.otenet.gr internet address = 195.170.0.2
ns2.otenet.gr internet address = 195.170.2.1)


-Κοιτάξτε, για να λυθεί το πρόβλημα πρέπει να μπείτε στο outlook express…

-Ξέρετε, δε χρησιμοποιώ outlook. Χρησιμοποιώ το Thunderbird.

-Δεν έχει σημασία. Θα ανοίξετε το outlook και θα αλλάξουμε κάτι στο μέηλερ και θα λυθεί το πρόβλημά σας.

-Με συγχωρείτε, αλλά επειδή θέλω να καταλάβω καλά τι μου λέτε: μου λέτε ότι, αν αλλάξουμε κάτι σε έναν μέηλερ τον οποίο δε χρησιμοποιώ, θα διορθωθεί το πρόβλημα στο μέηλερ που χρησιμοποιώ;

-Κοιτάξτε, εμείς δεν είμαστε υποχρεωμένοι να γνωρίζουμε όλα τα προγράμματα. Σας λέω ότι αν αλλάξετε κάτι στο outlook όλα θα είναι εντάξει.

-Παρ ότι δε χρησιμοποιώ outlook;

-(Επιτέλους το έπιασε!) Εεε, θα πρέπει μετά να χρησιμοποιείτε outlook.

-Κι όταν ήρθα να αγοράσω τη συνδρομή, γιατί δε μου είπατε ότι είμαι υποχρεωμένη για να έχω τεχνική υποστήριξη να χρησιμοποιώ συγκεκριμένα προϊόντα και, βεβαίως, να ξέρω λιγότερα από τους υποτιθέμενους τεχνικούς που είστε εκεί; Καλά, εξυπηρέτηση πελατών το λέτε αυτό; Αφήστε που, το πρόβλημα δεν έχει καμμία σχέση με μέηλερ κι ούτε είναι δικό μου. Το πρόβλημα είναι δικό σας κι αφορά το rosebud.otenet.gr

-Κοιτάξτε, αν θέλετε να χρησιμοποιήστε το outlook να σας πω τι να κάνετε.

Αυτά, λίγο πριν τη μία τα μεσάνυχτα, μεταξύ εμού και του αγοριού απέναντι, που απαντά στην «εξυπηρέτηση πελατών» της οτενέτ. Ουφ, γελάσαμε και σήμερα! Να ’ ναι καλά τα παιδιά… (για τον νεαρό στο τηλέφωνο: ναι, είμαι αυτή που σας ευχαρίστησε για τη διασκέδαση και σας ευχήθηκε καλό βράδυ σκασμένη στα γέλια. Να στε καλά κι ήταν δύσκολη μέρα!).

Υγ Παρεμπιπτόντως, αν ξέρετε κανέναν τεχνικό της οτενέτ με στοιχειώδεις γνώσεις, ενημερώστε τον μπας και λυθεί το πρόβλημα.

13 σχόλια. Εσείς τι λέτε;

Anonymous Ανώνυμος έφα...

Είναι η ώρα άραγε που τα έχει μαύρα τα μεσάνυχτα;
Είναι η Miss, είναι ο Mister;

Το κακό είναι το δυσανάλογο της ανάγκης με την προσφορά λύσης.
Είναι ακόμα περισσότερο η έλλειψη επικοινωνίας. Τόσο μέσω e-mail όσο και μέσω τηλεφώνου...

Κύριε Αρκάντιν μου, ποιος να σε καταλάβει;

10/09/2006 02:29:00 π.μ.  
Blogger Oneiros έφα...

Παρεμπιπτόντως, αν ξέρετε κανέναν τεχνικό της οτενέτ με στοιχειώδεις γνώσεις, ενημερώστε τον μπας και λυθεί το πρόβλημα.
Πλάκα με κάν'ς; Subsidiary του incumbent είναι, δεν είναι υποχρεωμένοι να διαθέτουν τέτοια πράγματα ;-p

Φλασιά στην εποχή που παιδευόμουν για να μπω στο net με Linux από Otenet (MSCHAP2, *shudder*)...

10/09/2006 02:38:00 π.μ.  
Blogger Rodia έφα...

Εμείς λέμε "σσσσσ... ο ΟΤΕ είναι το εθνικό μας κεφάλαιο, μη το θίγεις, ας λέμε πόσο μας αρέσει να είμαστε δεμένοι χειροπόδαρα στα καλώδιά του..."

ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ λέμε. Τι άλλο να πούμε δλδ..?
(πάω για απεξάρτηση σιγά σιγά... για την ώρα με vivodi)

10/09/2006 10:10:00 π.μ.  
Blogger Περαστικός έφα...

Σε βλέπω να τραγουδάς "Δεν έχω τάσεις αυτοκτονίας, όμως η έλλειψη επικοινωνίας..." :P

10/09/2006 10:30:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος έφα...

επειδή έχει συμβεί ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο σε μένα με την Φορθνετ η λύση είναι να έχεις και μια άλλη ε-μαιηλ διευθυνση από gmail π.χ. ώστε να μπορείς σε ώρα ανάγκης να στέλνεις από κει.

Βεβαίως αυτό δεν είναι πάντα λύση μια που μου έχει τύχει και τo gmail να πεταχτεί έξω λόγω σπαμ, αλλά τουλάχιστον μειώνεις τις πιαθνότητες...

10/09/2006 01:05:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος έφα...

Εγώ πάντως, αν ήμουν εξυπηρέτης πελατών, θα σας έλεγα να εγκαταστήσετε το service pack 2.

(έχετε αποθρασυνθεί εντελώς; ή μόνο πλήρως;)

10/09/2006 01:47:00 μ.μ.  
Blogger Περαστικός έφα...

Πιθανή λύση, είμαι συνδρομητής της Forthnet και σε αντίστοιχη περίπτωση (δεν λάμβανα μηνύματα από συγγενικό μου πρόσωπο γιατί απορρίπτονταν ως spam), είχα μπει στο λογαριασμό μου και είχα ορίσει τη συγκεκριμένη διεύθυνση αποστολέα ως ασφαλή (αυτό μπορεί να γίνει και για ολόκληρα domain). Εάν ο πάροχος του παραλήπτη στον οποίο στέλνεις το μήνυμα προσφέρει δυνατότητες ρυθμίσεων ασφαλείας από το χρήστη, το πρόβλημα μπορεί να λυθεί έτσι.

10/09/2006 02:39:00 μ.μ.  
Blogger mindstripper έφα...

Αφήστε τα αυτά κυρία μου.
Spammer είσθε.
Πώς αλλιώς εξηγείτε το ότι παίρνετε τηλέφωνο και κάνετε ερωτήσεις που δεν οφείλετε να κάνετε; Την επόμενη φορά να προσέχετε καλύτερα τί βάζετε στο subject title. :-P

Τί να σου κάνουν και τα παιδιά που δουλεύουν τεχνική υποστήριξη, αν αυτοί που τα προσλαμβάνουν δεν φροντίζουν να ασχοληθούν με την εκπαίδευση και το μέγεθος των γνώσεών τους...

Τα φιλιά μου.

10/10/2006 09:40:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος έφα...

ασχετοι δεν θα πει τιποτα

πανω απο εναν μηνα με εχουνε εκτος adsl

ασχετα παιδακια που κανουνε βυσματικο μεροκαματο ειναι και αν μπορουνε ας αποδειξουν το αντιθετο

ποτε πια otenet!!!

10/10/2006 10:32:00 μ.μ.  
Blogger Juanita La Quejica έφα...

Βαλτή είσαι Mirando; 1 εβδομάδα με ταλαιπώρησαν από την Otenet μόλις άλλαξα την απλή σύνδεση σε dsl (άλλη ιστορία αυτή της μετατροπής...) και δεν μπορούσα να στείλω emails σε όσους δεν είχαν την τιμή να είναι πελάτες της Otenet. Τελικά η λύση ήρθε με email, στο οποίο μου έδιναν τελείως διαφορετικές ρυθμίσεις από αυτές που μου είπαν 4 διαφορετικά άτομα στο τηλέφωνο. Αφού ξεπέρασα αυτόν τον σκόπελο, ήρθε η σειρά του ΠΛΑΙΣΙΟΥ και της κακής εγκατάστασης των windows. Το θέμα είναι σε εκκρεμμότητα διότι μου έσκασαν το παραμύθι σήμερα ότι δεν καλύπτει η εγγύηση του μόλις 1 εβδομάδας pc τα προβλήματα που προκύπτουν από κακή εγκατάσταση που οι ίδιοι έκαναν και πρέπει να ξαναπληρώσω. Ήδη το πήγα μια φορά για να το διορθώσουν και χάλασαν και αυτά που λειτουργούσαν. Εδώ και 10 μέρες ασχολούμαι με ένα καινούργιο pc που κόστισε 1300 euros, με μια σύνδεση dsl που κόστισε 150 (φοιτητικό) και δεν βγάζω άκρη. Θα ήθελα πολύ να βγάλω ένα κουμπούρι που να πυροβολεί σκατά και να αρχίσω να ρίχνω ασταμάτητα σε όλους τους καραγκιόζηδες που δεν γουστάρουν να κάνουν τη δουλειά τους, αλλά θέλουν να παίρνουν το μισθό τους και να βασανίζουν όποιον ταλαίπωρο πέσει στα δίχτυα τους.
Όσο για τη λίστα των spams... ΧΑΧΑ! Θες και λύση σε αυτό το πρόβλημα; Τα έχεις κοπανήσει βρε Mirando;

10/11/2006 12:34:00 π.μ.  
Blogger Lion έφα...

Εσεις κυρια Μιραντολινα δεν ειστε υπερ της παγκοσμιοποιησης και του outsourcing; Υποστειτε τις συνεπειες τωρα ;-)
Οι "υπαλληλοι" των γραμμων εξυπηρετησης οφειλουν να ειναι παμφθηνοι, διοτι οι ινδοι "συναδελφοι" τους πληρωνονται το 1/10 για την ιδια δουλεια [*]

[*] δλδ. να δουλευουν τον κοσμακη.

Πως περιμενουμε να _μην_ εχουν μαυρα μεσανυχτα οι ανθρωποι; Παλι καλα που ξερουν να συλλαβιζουν την λεξη outlook.

Ο basileios εγραψε την μονη βιωσιμη λυση. Ενα δευτερο account για να επικοινωνεις με αυτους που θελεις.

Υ.Γ. Για να λεμε και του στραβου το δικιο, ακομα και αν τα παιδια στην γραμμη εξυπηρετησης ειχαν τις καταλληλες γνωσεις, παλι λιγα θα μπορουσαν να κανουν. Αν καποιος εχει βαλει τον otenet στην μαυρη λιστα, θα εχει τους λογους του. Και ενα ευγενικο μεηλ απο τον otenet μαλλον δεν θα τον μεταπεισει.

Υ.Υ.Γ. Στειλε μυνημα στον παραληπτη και ζητησε του να βαλει ειδικα εσενα στην ασπρη λιστα. Δλδ. θα μπλοκαρει ολον τον υπολοιπο otenet εκτος απο εσενα.

Υ.Υ.Υ.Γ. Ωστε με λινουξ δουλευεις εεεε ;-)

10/11/2006 10:37:00 μ.μ.  
Blogger 0comments έφα...

Άντε έλα στη βαβέλ

10/12/2006 07:49:00 π.μ.  
Blogger Gyromyristis έφα...

Αχ καλή μου. Και πάλι καλά να λες. Θα μπορούσε να σου πει οτι δεν τον έχουν μάθει τι είναι ο mail client και να σε παει να ρυθμίσεις τα settings του IE για να λυθεί το πρόβλημα της παγκόσμιας έλλειψης νερού.

5/07/2008 03:35:00 μ.μ.  

Την καλή σου την κουβέντα


πίσω στην κουζίνα...