2.10.06

Weekend με τα site των φίλων

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,

την πάτησα σαν πρωτάρισσα. Μαθαίνω, χάρη σε φιλικόν ημεηλ, ότι βγήκε στον αέρα το site της LiFO και πάω στο dyodeka, γιατί αυτό περίμενα να φιλοξενήσει τα φύλλα. Κι επειδή είμαι ηπειρώτικο κεφάλι, θεωρώ ότι από και κλείεται να έχω κάνει λάθος, άρα δεν ανέβηκε το site, πιθανώς λόγω τεχνικών δυσκολιών. Αμ δε! Το site είχε ανέβει μια χαρά αλλά σε άλλο ουρλ, στο lifomag. Καλορίζικο, παίδες και κόρες και, επί τη ευκαιρία, τσάκω κι ένα παρασημο, Δεσποινιώ― ο Ιάσων της Αραβίας βρήκε πολύ καλή τη συνέντευξη με τον κ. Αυγερόπουλο (κι αν σκεφτείς ότι It takes one to know one, δεν θα μπορούσε να έρθει το μπράβο από καλύτερη μεριά).

Χάρηκα πολύ που τον είδα, μετά τόσο καιρό. Και που του άρεσε το σεσημασμένο μου τάι. Θα στέλνω ταπεράκια στην Τεχεράνη και το βόρειο Αφγανιστάν μου φαίνεται....

Ο Ιάσονας ήταν η δεύτερη ιντερνετική φρεσκάδα των ημερών. Δεν έχει ακόμη ευλόγ, αλλά υποσχέθηκε να το σκεφτεί σοβαρά. Έχει όμως site εξαιρετικό. Μπορείτε να τον διαβάζετε εδώ. Δηλαδή http://www.iason.ws/ Και βέβαια, να βλέπετε τις εξαίρετες φωτογραφίες του (δάκρυα του Λιβάνου χτες στη βεράντα).

Η φωτό είναι του Ιάσονα - από το λήμμα islam στο site του. Στολίδι είναι οι φίλοι, πως να το κάνεις..

10 σχόλια. Εσείς τι λέτε;

Blogger aeipote έφα...

Καλημέρα/Εβδομάδα/Μήνα!

Ενδιαφέρουσες πληροφορίες. . .

10/02/2006 10:40:00 π.μ.  
Blogger amvro έφα...

η φωτό αυτή που ανέβασες μου 'μίλησε'. [το ισλάμ που ξέρω]
ενδιαφέρουσα και η συνέντευξη της μπέτυς στη lifo.


καλή βδομάδα!

10/02/2006 03:30:00 μ.μ.  
Blogger nonplayer έφα...

Εξαιρετικό σάιτ ο Ιασων! Καλησπέρες απο εμάς!

10/02/2006 04:59:00 μ.μ.  
Blogger kukuzelis έφα...

Καλορίζικο το καινούργιο σάιτ (της Lifo). Και το άρθρο αυτής της... πώς τη λένε...Καλό κι αυτό.

10/02/2006 05:20:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος έφα...

Λαμπρινή σ'ευχαριστώ- και σένα και τον Ιάσωνα για τα καλά σας λόγια.

Δέσποινα

10/02/2006 05:22:00 μ.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Καλό μήνα αείποτε, καλό μήνα σε όλους!

Αμπροζ και Μαίανδρέ μου, θα του δείξω τα καλά σας σχόλια του Ιάσονα - που θα πάει θα μπλογκίσει κι εκείνος!

Κάπταιν μου κι εγώ το ξεχνάω - όχι ότι έχει και καμμιά σημασια...

Δεσποινιώ, πάντα τέτοια.

10/02/2006 07:56:00 μ.μ.  
Blogger Juanita La Quejica έφα...

Ό,τι πρέπει, νέα sites για το νέο μου pc.

10/03/2006 09:11:00 π.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Καλορίζικο, Χουανίτα μου! (πόσες γλώσσες στο πληκτρολόγιο;)

10/03/2006 11:04:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος έφα...

εξαιρετικό το σάιτ του ιάσονος. κι εσύ που μας μαθαίνεις μιρανολίνα :-)

10/03/2006 07:54:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος έφα...

Πηγαίνω στὸ www.lifomag.gr, σκέτο, καὶ βλέπω μόνον τὸ σῆμα τοῦ LIFO, καὶ δὲν μπορῶ νὰ μπῶ πιὸ μέσα. (Νόμιζα ὅτι δὲν ἦταν ἕτοιμος ὁ δικτυακὸς τόπος. Τώρα σκέφθηκα νὰ ἐλέγξω τὸν σύνδεσμο στὸ μήνυμά σου, καὶ ἔγραψα καὶ τὸ «/themata» χειρονακτικῶς στὴν διεύθυνση.)

Καλὴ συνέχεια.

10/04/2006 02:01:00 μ.μ.  

Την καλή σου την κουβέντα


πίσω στην κουζίνα...