18.3.07

Ύστερα ήρθαν οι Αναρχομέλυσσες

Με τις θερμές μου ευχαριστίες στο τζέι95, που μου χάρισε το παρατσούκλι, σχεδόν προφητικά. Και ιδού αληθινή και ολογνησία φωτό που απέστειλε συνάδελφος κτηνίατρος. Πετούσε, λέει,πάνω από τις κυψέλες μελισσοκόμου μερακλή και πολύ τακτικού και έβγαλε φωτό γιατί πολύ του άρεσαν. Που λέτε, τις κοιτάω, και νοιώθω σα στο σπίτι μου.

υγ Φύλαρχε, δύσκολο έργο μου έβαλες - θέλει το χρόνο του αυτός ο πριμιτιβισμός. Ελπίζω να μη σε πειράζει μια μικρούλα αναμονή και να την κάνουν πιο ανάλαφρη οι ζουζούνες της φωτό.

5 σχόλια. Εσείς τι λέτε;

Blogger Beekeeper έφα...

trivia....

Κι όμως... κανονικα, για τεχνικoυς λόγους και για τον καλύτερο προσανατολισμό των μελισσών, αυτος ειναι ο ιδανικος τροπος να παρατάξεις τις κυψέλες σου και μαλιστα να ειναι η καθεμία διαφορετικό χρώμα...

που μπορει να ειναι τραβηγμένη αυτη η φωτο?

3/18/2007 10:49:00 μ.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Από νησί του Αιγαίου, τολμώ να υποθέσω - εκεί υπηρετεί ο φίλος που την έστειλε.

3/18/2007 10:55:00 μ.μ.  
Blogger discolata έφα...

Κοπελίνα μου, πες αλεύρι....

http://the6milliondollarstory.wordpress.com/

3/19/2007 10:22:00 μ.μ.  
Blogger El Pibe έφα...

...και ύστερα ήρθαν και τα μπατσοελικόπτερα, τα οποία ήταν σίγουρα ότι επρόκειτο για ελικοδρόμιο της ΕΛ.ΑΣ!!!

3/20/2007 01:33:00 μ.μ.  
Blogger Beekeeper έφα...

μαλιστα,,, εντυπωσιακα μερακλης ο συναδελφος..

3/21/2007 01:01:00 π.μ.  

Την καλή σου την κουβέντα


πίσω στην κουζίνα...