13.3.07

seven heavens








Αυτά, ανταποκρινόμενη στην πρόσκληση του Διονύση κι αφήνοντας έξω δεκάδες ταινίες που με καθόρισαν - αυτές θα τις βρείτε εδώ. Οι κύριοι Νονς, Ακίνδυνος, Κουτίνας Φαν Κλαμπ (ας το κανουν εδώ αφού κατέβασαν το μπλογκ τους τα καλά μου), Ναυτίλος/ΑΝεμος, Άκης (τι γίνεται με κείνη τη ΝΥ;), Γιάννης και η αγαπητή Χουανίτα ας παίξουν στο κατόπι.

8 σχόλια. Εσείς τι λέτε;

Blogger THE_RETURN έφα...

Τα "Γη και Ελευθερία", "Stalker" και "Blues Brothers" είναι σίγουρα και στο δικό μου προσωπικό τοπ τεν.

3/13/2007 08:11:00 μ.μ.  
Blogger THE_RETURN έφα...

ΥΓ. Βέβαια, ξέρω την αδυναμία σου και την επιμονή σου όσον αφορά τη ταινία του Βέντερς.

Γι'αυτό αποφάσισα να τη ξαναδώ μετά από πολλά χρόνια, μπας και την έχω αδικήσει...

3/13/2007 08:41:00 μ.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Είναι αληθινό σινεμά, Διονύση μου - θέλει μεγάλη οθόνη...

3/13/2007 09:31:00 μ.μ.  
Blogger Γνωμοδότης έφα...

Η Μεγάλη Απόφραξη;

3/14/2007 09:48:00 π.μ.  
Blogger enteka έφα...

(μόλις ξαναείδα το μπραζίλ: υπέροχο)

3/14/2007 11:21:00 π.μ.  
Blogger Juanita La Quejica έφα...

Τώρα είδα την πρόσκληση, αφού είχα ήδη αποδεχτεί της Κατερίνας. Brazil! Τί μου θύμησες... 3 φορές στο καπάκι την είχαμε δει με τον μεγάλο αδερφό.

3/14/2007 12:14:00 μ.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Νομίζω ότι το Μπραζίλ το έχω δει 11 φορές - ειλικρινά! Το χω σε ντιβιντι δηλαδή, όπως κι όλα τους (και σε βίντεο επίσης).

Χουανίτα μου το είδα μετά - έτσι είναι τα ωραία παιγνίδια: για όλους μαζί.

(Γνωμοδότα, απαξιώ. Σας ανοίξαμε τα μάτια και μας κάνετε το δάσκαλο τώρα... ντροπής πράγματα).

3/14/2007 07:55:00 μ.μ.  
Blogger akis έφα...

-ONCE UPON A TIME IN AMERICA
-TA ΠΙΚΡΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΗΣ ΠΕΤΡΑ ΦΟΝ ΚΑΝΤ
-ΦΑΝΝΥ ΚΑΙ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
-BITTERSWEET LIFE
-ΣΙΝΕΜΑ Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ
-ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΖΩΗ
-ΕΛΑΦΟΚΥΝΗΓΟΣ


Μια μικρη γευση...

3/16/2007 01:52:00 μ.μ.  

Την καλή σου την κουβέντα


πίσω στην κουζίνα...