22.3.07

O λαός τους βρωμάει, η Ακαδημία τους μυρίζει...

Να, λοιπόν, που και το συγκρότημα Λαμπράκη μας λέει ότι η Ακαδημία τα χώνει στους συγγραφείς και το βιβλίο! Να δούμε τώρα αν θα το δεχθούν επιτέλους οι δύσπιστοι:
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=789265&lngDtrID=244

Έλληνες πανηγυρίζουν, διότι έμαθαν ότι οσονούπω καταφθάνει ο απελευθερωτής Κεμάλ

Δε θα σταθώ στις δημοσιογραφικές τεχνικές προκατάληψης, τις οποίες πολύ καλά γνωρίζουμε οι του χώρου, με αυτά τα υπέροχα "ισχυρίζεται" και "υποστηρίζει" η Ακαδημία αλλά επιτίθεται ο πολεμισταράς ο Λιάκος (Μπουρνόβας).
Ή να σταθώ; Ε, άντε να σταθώ.

Μας λέει που λέτε το ιν.γρ

"Oι ακαδημαϊκοί, με το κείμενο-γνωμοδότηση υποστηρίζουν ότι το βιβλίο παρουσιάζει σοβαρές παραλείψεις ιστορικών γεγονότων. Για παράδειγμα, αναφέρεται ο ισχυρισμός ότι οι μαθητές δεν ενημερώνονται για τις «οδυνηρές για τον Ελληνισμό» πτυχές της Τουρκοκρατίας".

Τα μπολντ δικά μου. Κι ύστερα ακολουθεί ο μαχητής:

"O καθηγητής Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αθηνών Αντώνης Λιάκος επιτέθηκε στην Ακαδημία, καταλογίζοντάς της ολόπλευρο συντηρητισμό και απόσταση από τις ανάγκες της νεολαίας"

Θα μου πείτε, παρακάτω του ιν.γρ θυμούνται τα κανονικά ρήματα ("γνωματεύω", "σημειώνω" και τα συναφή). Θα σας πω ότι η δουλειά έχει γίνει με τα διαδοχικά αυτά τούτα και από κει και πέρα δε χρειάζεται τίποτε άλλο.

Ο Κωνσταντίνος Κανάρης έτοιμος να ανάψει fireworks σε beach party με τους φίλους του τους Τούρκους

Αυτός ο Λιάκος πρέπει να αποτελεί πολύ μεγάλη περίπτωση. Είναι κι αυτός Θεός, Ήλιος Καλοκαιρινός. Και τα πανθ' ορά, το χρυσούλι μου. Μας ξέρει όλους έναν έναν. Πρώτα, όταν μαθαίνει ότι 5.000 πληβειοι τολμήσαμε να έχουμε γνώμη, μας πετάει στα μούτρα ότι είμαστε "άσχετοι" και "ψυχωτικοί" και "εσμός αλευρομαγείρων", επειδή υπέγραψε κι ο στρατηγός (ο οποίος έπρεπε να του τραβήξει μια αγωγή του Λιάκου, όλη δική του, αλλά μάλλον είναι κύριος και δεν πέφτει στο λιακοεπίπεδο).

Αυτή είναι η γνώμη του Λιάκου για το λαό και τους απλούς ανθρώπους, που λέτε.
Ήρθε καπάκι κι η Κουλούρη με τις χάουζγουάιφζ και μάθαμε όλοι που γράφουν αυτού του είδους οι "δημοκράτες" και "αριστεροί" καθηγηταράδες, των δημοσίων μισθουλακίων, το λαό (κι άρα το σύνταγμα της ελληνικής δημοκρατίας, για να μη ξεχνιόμαστε). Εκεί που δεν πιάνει μελάνι τον γράφουν. Εκτός αν ο λαός έχει πτυχίο ιστορίας, νταξ.

Καταπληκτική λογική πρέπει να παραδεχθώ- στις εκλογές να ψηφίζουν μόνο οι απόφοιτοι του τμήματος πολιτικών επιστημών ένα πράμμα. Και επίσης να γυρίσουμε στο Μεσαίωνα να ξαναστήσουμε τις συντεχνίες, γιατί των περισσοτέρων εξ αυτών των πανεπιστημιακών τις έδρες θα τις κληρονομήσουν τα παιδάκια τους (εμ, τι!) οπότε σε λίγο καιρό θα προχωρήσουμε σε λίστα στην οποία σαφώς θα αναφέρεται ποιές οικογένειες έχουν το δικαίωμα να εκφέρουν γνώμη για την ιστορία, ποιές για το πολίτευμα, ποιές για το αστικό τοπίο κλπ κλπ κλπ
Ο Καραϊσκάκης και ο pen pal του ο Κιουταχής

Λοιπόν, που λες, αφού μας είπε ο Λιάκος ότι έχει γραμμένη την κοινή γνώμη και τον απλό λαό στα παλαιότερα των υποδημάτων του, πιστέψαμε, ορισμένοι αφελείς, ότι όσως θα λογάριαζε τους ομοίους του - άλλους καθηγητάδες πολύ γκαγκάν, βλέπε Ακαδημία. Αμ δε! πριτς! η Ακαδημία, λέει ο Λιάκος κι άκου εσύ να μαθαίνεις, είναι δευτεράντζα συντηρητικούρα και γι αυτό τα δικά της πτυχία δε μετράνε. Όλα τα πτυχία είναι ίσα αλλά μερικά πτυχία είναι καλύτερα από τα άλλα, που θα συνόψιζε κι ο φίλος μου, και παλαιόθεν αναλυτής των Λιακοκουλούρηδων, ο Γεώργιος Όργουελ.

Άρα, άμα μαζέψουμε όλες τις λιακο-απόψεις, τι μαθαίνουμε; Ανακεφαλαιώνω:

Ο απλός λαός να σκάσει γιατί είναι άσχετος
Η Ακαδημία να σκάσει γιατί είναι συντηρητική
Δικαίωμα δια να ομιλούν έχουν μόνο ο Λιάκος κι όποιος εγκρίνει ο Λιάκος

Καταπληκτικό; Παραδεξου: πολύ διασκεδαστικό αγόρι αυτός ο Λιάκος! Αν τον ξέρει κανείς να μου τον φιλήσει, βρε!
Που είναι η γκλίτσα ρε θείο, τώρα που χρειάζεται; Ε;

Το ωραιότερον όμως είναι ότι, εμμέσως, ο Λιάκος αναγνωρίζει ότι η ιστορία είναι και παραμένει πολιτικό όπλο. Αλλοιώς, τι μας έκοφτε που η Ακαδημία είναι συντηρητική, εάν η ιστορία μπορεί να είναι αντικειμενική; Αρκούσε το ιδιότυπο μπραντεφέρ πτυχίων αν ήταν αντικειμενική: όποιος το έχει πιο μεγάλο και πιο δυνατό νικάει. Ελα όμως που, λέει ο Λιάκος, δις ιζ νοτ δη κέης... Δι κέης είναι ο κεσές κι ότι δεν πέφτει όσο συχνά χρειάζεται, καταλήγω.

Αλλαγή θέματος:
Για τον φίλο που ρώτησε γιατί είμαι εριστική με συγκεκριμένα μαλάκια:

Με το που άρχισε η κουβέντα για το βιβλίο ιστορίας, βλέποντας την υπογραφή μου στο αίτημα για την απόσυρση του βιβλίου, η γνωστή ομήγυρις των ακυρωμένων άρχισε να αλαλάζει και να κόπτεται, αναφερόμενη έμμεσα ή άμεσα και σε μένα. Ξανάρχισαν να χύνουν το φαρμάκι της αποτυχίας και των ακυρώσεών τους στον εύκολο στόχο. Φαντασιώνονταν διάφορα -- ότι άλλη δουλειά δεν είχα παρά να μπαίνω στα μπλογκ- ομολογία των ακυρώσεων και της αποτυχίας τους, ας πούμε. Έγραφαν απίστευτες χυδαιότητες με βάση τις φαντασιώσεις τους. Έδωσαν βήμα και χώρο στη μεγαλύτερη περιπτωσάρα που έχει δει το ελληνικό ίντερνετ από γενέσεως. Και από πάνω, άλλαζαν ταυτότητες και ότι δεν τολμούσαν να πουν επώνυμα (μην αντέχοντας την ίδια τους τη χυδαιότητα;) το έλεγαν με ψευδώνυμα. Τέλος, όλοι αυτοί που κάποτε ρωτούσαν και ξαναρωτούσαν γιατί να έχει κανείς μοντερέητεντ σχόλια, σήμερα όχι μόνο έχουν μοντερέητεντ σχόλια αλλά σβήνουν και καθ όλα κόσμιες απόψεις διότι δεν αντέχουν την παραμικρή κριτική. Πήξαμε στους Θεούς, μάστορη..

Όλα αυτά γίνονταν σε διάστημα κατά το οποίο δεν είπα τίποτε και δεν έγραψα τίποτε για το βιβλίο Ιστορίας (με τον ανελλήνιστο τίτλο "Στα νεώτερα και στα σύγχρονα χρόνια" όπως εύστοχα παρατηρήθηκε). Επιμελώς απέφυγα να τοποθετηθώ από το μπλογκ μου, παρ' ότι τοποθετήθηκα δημοσίως, στην εφημερίδα "Ρήξη", διότι ήθελα να δω ως που μπορεί να φτάσει ο εσμός των μαλακίων. Έσβηνα τις χυδαιότητες και τις απειλές που έφταναν καθημερινά στο μεηλμποξ μου. Δεν έδωσα χώρο.

Και ξαφνικά βλέπω ότι αυτοί οι οποιοι έμμεσα ή άμεσα με εξύβριζαν ή σιγόνταραν, έχουν το απύθμενο θράσσος να έρχονται στο μπλογκ μου να αφήσουν σχόλιο. Το δέχθηκα. Αλλά, εδώ είναι το "σπίτι" μου. Κι όποιον έχει φερθεί πρόστυχα τον πετάω έξω, αφού του πω τη γνώμη μου ως έχει. Ειδικά καθώς, όπως φαίνεται, είτε "δώσω αφορμή" είτε όχι, τα ασπόνδυλα θα βρίσκουν να μανουριάζονται. Τέλος.


υγ Ο μπαρμπαΓιώργος από δω.

9 σχόλια. Εσείς τι λέτε;

Anonymous Ανώνυμος έφα...

Αγαπητή μου,

Άσε τους ασταθείς στην αστάθεια τους και στα ψυχοφάρμακα τους. Μόνο αυτά τους σώζουν διότι μόνο αυτά μπορούν να δημιουργήσουν στο μυαλό τους μια ψεύτικη πραγματικότητα που τους σώσει από την αληθινή.

--Mikhail Bulgakov
Τζιε ας γενεί το γαίμαν μας αυλάτζιν

3/22/2007 10:13:00 μ.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Από την σημερινή Καθημερινή

"Η υφαρπαγή της εθνικής ταυτότητας

Του Σταυρου Λυγερου

Ο πυρήνας της διαμάχης για το βιβλίο Iστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού είναι βαθύτατα ιδεολογικός και αφορά τον διαφορετικό τρόπο με τον οποίο γίνεται αντιληπτή στις σημερινές συνθήκες η έννοια του εθνικού συμφέροντος και τελικώς η έννοια της εθνικής ταυτότητας. Απ’ αυτήν την άποψη είναι ένας ακόμα κρίκος μιας αλυσίδας αντιπαραθέσεων, που μέχρι τώρα αφορούσαν κυρίως πτυχές της εξωτερικής πολιτικής.

Πέρα από την κάθετη ιδεολογική διάκριση σε Αριστερά - Δεξιά, που σε γενικές γραμμές αντιστοιχεί στον κομματικό χάρτη, έχει διαμορφωθεί και μία δεύτερη, η οποία τέμνει οριζοντίως και τις πολιτικές και τις κοινωνικές ελίτ. Οπως συμβαίνει, δε, πάντα σε τέτοιες αντιπαραθέσεις, και στη μία και στην άλλη πλευρά στοιχίζονται διαφορετικές μεταξύ τους δυνάμεις. Μακάρι στη μία να υπήρχαν μόνο κάποιοι γραφικοί εθνικιστές ή στην άλλη μόνο κάποιοι πράκτορες. Εχουμε, όμως, να κάνουμε με δύο μεγάλα ρεύματα, στους κόλπους των οποίων υπάρχουν και σοβαρές και γελοιογραφικές εκδοχές, και συντηρητικοί και προοδευτικοί, και ιδεολόγοι και ωφελιμιστές.

Ολοι σχεδόν συμφωνούν ότι η Ελλάδα πρέπει να είναι εξωστρεφής, πρέπει να συμμετέχει δυναμικά και δημιουργικά στο παγκόσμιο γίγνεσθαι. Το κρίσιμο ερώτημα είναι εάν θα το κάνει κουβαλώντας τις εθνικές της αποσκευές ή ως εθνικά «πολτοποιημένη» κοινωνία, προσαρμοσμένη στις προδιαγραφές της pax americana.

Το βασικό πρόβλημα με το βιβλίο της ΣΤ΄ Δημοτικού είναι ότι αντικειμενικά υπηρετεί το δεύτερο. Στο όνομα της κατά τα άλλα σωστής θέσης ότι πρέπει να μην καλλιεργούμε τη μισαλλοδοξία στους μαθητές, πάει στο άλλο άκρο: απονευρώνει την ιστορία, πολτοποιεί την αίσθηση του ανήκειν και συμβάλλει σε μια διαδικασία που αντικειμενικά οδηγεί στην «υφαρπαγή» της εθνικής ταυτότητας.

Μόνο, όμως, αυτός που έχει ιθαγένεια μπορεί να την αναγνωρίσει ειλικρινώς και στον «άλλο». Διαφορετικά, η στάση έναντι του «άλλου» εκφυλίζεται στις επιταγές του «πολιτικά ορθού». Σε μια τυπική αναγνώριση, δηλαδή, που ενίοτε κρύβει βαθιά περιφρόνηση.

Σε κάθε χώρα, η διδασκαλία της ιστορίας στα σχολεία εκ των πραγμάτων διαμορφώνει την εθνική συνείδηση. Το επίμαχο βιβλίο δεν υπερβαίνει απλώς μια στείρα ελληνοκεντρική ανάγνωση της ιστορίας.

Εχοντας αναθέσει στον εαυτό της την αποστολή να ξεριζώσει τον εθνικισμό, η συγγραφέας υπέβαλε την ιστορία στη δική της προκρούστεια κλίνη. Δεν είναι τυχαίο, βεβαίως, ότι εξωραΐζει την οθωμανική κατοχή. Στην πραγματικότητα, προσπαθεί να περάσει από το παράθυρο μια δογματική αντίστροφη «εθνική ιδεολογία», πολύ πιο επικίνδυνη από τους –μάλλον αγαθούς– εθνικούς μύθους, που με τόσο φανατισμό προσπαθεί να αποδομήσει."

Τα μπολντ δικά μου.

3/23/2007 01:08:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος έφα...

Η ίδια ακαδημία βράβευσε τον Φώτη Παπαφώτη σαν ιστορικό (!!!!!).

1954 ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ, ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΣΑΣ ΗΤΑΝ ΑΕΛ

3/23/2007 08:28:00 μ.μ.  
Blogger Greg έφα...

Πέρα από την κάθετη ιδεολογική διάκριση σε Αριστερά - Δεξιά, που σε γενικές γραμμές αντιστοιχεί στον κομματικό χάρτη, έχει διαμορφωθεί και μία δεύτερη, η οποία τέμνει οριζοντίως και τις πολιτικές και τις κοινωνικές ελίτ.

Αυτή η οριζόντια τομή θα πρέπει να εκφρασθεί πολιτικά και σύντομα! Και εκεί θες δε θές (άτιμη φεμινιστική ποσόστωση... :-D) θα σε πιέσω να "εκτεθείς"...

Γι' αυτό η εμπειρία σου στην άδικη επίθεση καλό σου κάνει! Σε ετοιμάζουν τα χαζά και δεν το καταλαβαίνουν!

3/23/2007 09:34:00 μ.μ.  
Blogger ion έφα...

κι ο Κούνδουρος ξεσπαθώνει σήμερα στο ΘΕΜΑ, ζωή να 'χει. Την καλημέρα μου

3/24/2007 01:05:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος έφα...

ΕΛΛΑΔΑ - ΤΟΥΡΚΙΑ : 1-4

Παρτε ένα καυλί μαλάκες έλληνες!

3/27/2007 07:23:00 μ.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Αχ μωρε παλι αδιάβαστο μου ήρθε! Σε ποιόν μιλάς ξέρεις; Αυτό το 1-4 σε ΠΑΟΚι δε λέει τίποτε, πουλάκι μου. Αντιθέτως, η σεξουαλική παρότρυνση και το ύφος σου δείχνει ότι 99% ο χαρακτηρισμός "πουλάκι μου" ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα...

3/27/2007 08:16:00 μ.μ.  
Blogger Thief42 έφα...

Όντως, ξέρετε στον μΠΑΟΚ από μεγάλες εντός έδρας ήττες :) (αλλά και μεγάλες εκτός έδρας νίκες για να είμαστε δίκαιοι)

3/27/2007 10:49:00 μ.μ.  
Blogger vetdino έφα...

μπράβο ρε mirandolina!! μπορεί ιδεολογικο-πολιτικά να μην συμφωνώ με κάποιες θεσεις σου, αλλά στο συγκεκριμένο ποστ είμαστε 500% σύμφωνοι!!

3/28/2007 12:45:00 μ.μ.  

Την καλή σου την κουβέντα


πίσω στην κουζίνα...