15.1.06

Hello Afrika, tell me how you're doin'

Για τη Χουανίτα

Λήματα: Αξιοπρέπεια, Αλληλεγγύη, Κοινότητα.

Την πλησίασε ο αδελφός, να της μιλήσει, να της ζητήσει την άδεια να τη φωτογραφίσει. Ήταν τόσο γλυκειά, κρατούσε ολόισο το κορμάκι, γελούσε και φώτιζε ο κόσμος. Την ώρα που ο αδελφός την πλησίασε εμείς, λίγο πιο μακρυά, στο αυτοκίνητο, χαζολογούσαμε.

Για λίγο, ώσπου να αισθανθούμε ότι όλοι οι ενήλικες έμποροι που είχαν στήσει από νωρίς καρτέρι για πελάτες κοντά στο βενζινάδικο είχαν στραφεί και παρατηρούσαν. Χωρίς επιθετικότητα, χωρίς εχθρότητα, αλλά έτοιμοι. Έτοιμοι να προστατέψουν το κορίτσι αν ο ομπρούνι, ο λευκός, πήγαινε να το βλάψει.

Μόλις βγήκε η φωτογραφία κι ο αδελφός χάιδεψε το μαγουλάκι κι ευχαρίστησε, ξανάγινε χαρά το στέρεο βλέμμα της προστασίας που η κοινωνία αυθόρμητα προσέφερε στο αύριό της. Καιρό αργότερα, κοιτώντας μια φορά ακόμη τη φωτογραφία, συνειδητοποίησα πως η μικρούλα μας δεν κοιτούσε το φακό...

Τη λένε Venus. Της μάνας Γκάνας.

10 σχόλια. Εσείς τι λέτε;

Blogger Γνωμοδότης έφα...

Μαματη φωτο!

1/15/2006 02:39:00 π.μ.  
Blogger Juanita La Quejica έφα...

Να έχει ακόμα άραγε αυτό το βλέμμα το γεμάτο ελπίδα; Φοβάμαι πως όχι. Εσύ τί λες; Καλημέρα!

1/15/2006 09:40:00 π.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Γνωμοδότα, το έχετε βάλει αμέτι μουχαμέτι να με μαθαίνετε μια λέξη την ημέρα! (Πάντως, να σας πω ότι στην τρίτη δημοτικού εμείς λέμε "τζαμάτ-ος-η-ο" που είναι πιο δόκιμο).

Καλημέρα, Χουανίτα μου. Ελπίζω πως ’ναι - μόνο να ελπίζω μπορώ. Η Γκάνα είναι από τις ευτυχείς αφρικανικές πατρίδες, πάντως. Έχει πολλούς λόγους να είναι περήφανη -- είναι κι η δική της ελευθερία απ τα κόκκαλα βγαλμένη, οι άνθρωποί της έχουν ψηλά το κεφάλι, διώχνουν την αρρώστεια, μορφώνονται. Θα σου πω (έχει κι άλλο, ουνέβερ :-)

1/15/2006 10:20:00 π.μ.  
Blogger kukuzelis έφα...

Κι εγώ μαμάτη τη βρίσκω. Γεννά μητρικά συναισθήματα ανεξαρτήτως φύλου ή σεξουαλικού προσανατολισμού.

1/15/2006 12:04:00 μ.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Aαααα, ώστε κάπταιν αυτό σημαίνει "μαμάτη"! Κι έλεγα κι εγώ!

1/15/2006 01:33:00 μ.μ.  
Blogger kukuzelis έφα...

Ε καλά ντε, δε σας βρίσαμε κιόλα. Μια λάθος εκτίμησις κάναμε και να μας σχωρνάτε.

1/15/2006 01:36:00 μ.μ.  
Blogger ci έφα...

Επίσης : Δύναμη, Ελπίδα, Ζωή!

Μου θύμισες την μικρή μου Τ...
Φωτογραφίες, γράμματα, αυτή μου έστελνε ζωγραφιές κι εγώ καρτούλες - τοπία δεν έστελνα πολλά,για να μην αναρωτιέται γιατί εκεί δεν έχουν τόσο καθαρά νερά ή τόση πρασινάδα ή..ή..
Μια μέρα μου ήρθε γράμμα ότι μετακόμισε με τους γονείς της αλλού..
Ελπίζω να πήγαν κάπου πολύ καλύτερα!

1/15/2006 01:49:00 μ.μ.  
Blogger sal.ló έφα...

Είναι σχεδόν αστείο πως τα μάτια της σε περιφρονούν και κοιτούν επίμονα το φως.
Τώρα συνειδητοποίησα πως δεν έχω κάτι να πω... μονάχα ότι μου άρεσε η φωτογραφία.

1/15/2006 04:50:00 μ.μ.  
Blogger alombar42 έφα...

Αν ήτανε η ζήλεια ψώρα... πρώτος και καλύτερος. Οχι σε σχόλιο αυτή τη φορά ;)

1/15/2006 07:59:00 μ.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Κοπίτο, είναι πολύ όμορφο αυτό - άσε που επιβεβαιώνουμε έτσι την καλή μας φήμη. Δε μου χει τύχει να πάω σε χώρα εκτός "δυτικού" κόσμου που να μη μας αγαπούν. Από κάτι ψυχούλες σαν κι εσένα ξεκινάει αυτό :-)

Σαλ.λε, πολύ χαίρομαι - είναι κουκλίτσα, όντως.

Πάνο, γι αυτό άλλαξα το στυλ -- επειδή είναι τόσες πολλές και τόσο όμορφες οι φωτογραφίες κι έχουν (κατά την ταπεινή μου γνώμη) τόσο ωραίες ιστορίες τις ανεβάζω μία μία.

Αλόβαρε, τα χάρηκα τα αποτελέσματα της "ζήλειας" πολύ!

1/15/2006 10:37:00 μ.μ.  

Την καλή σου την κουβέντα


πίσω στην κουζίνα...