16.11.06

The great pretender(s)

It ain't him, babe



It ain't him, either σου λέω!




επειδή, θενκς του μι χαρμλεςς χοουμμπόυ (από το λλογιον γκέτο), ανακάλυψα πως να εμπεντ τα βιδεάκια του γιουτιουμπ και βρήκα αυτές τις ομορφιές να μοιραστώ. Χαβ φαν, βρε!

4 σχόλια. Εσείς τι λέτε;

Anonymous Ανώνυμος έφα...

Ωραία η πιτσιρίκα! Εδώ η ακίνδυνη ανηψιά μου που φέτος πάει νηπιαγωγείο μας είπε πως έμαθε για το τανκς της φούντας και τους φοιτητές που τους λέγανε παπαδόπουλους.

Επίσης σε άλλη φάση που ορνιθοσκάλιζε γράμμτα αναζήτησε λέξεις από αρχίζουν από ψου. Ψάρι λέει αυτή, χωμί λέω εγώ.

Τραβάει το κεφάλι από το χαρτί, σηκώνει τα χέρια ψηλά και γελαστά αρχίζει να φωνάζει «ψωμί, παιδεία, ελεύθερία»

11/17/2006 02:31:00 μ.μ.  
Blogger nonplayer έφα...

Ωραία, αρχίζουμε τα ιδιαίτερα μαθήματα! Εγώ δεν ξέρω να κουμαντάρω γιούτιούμπς!

11/17/2006 04:02:00 μ.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Ωραία η νέα - επικίνδυνη όμως, δε σου έμοιασε, ακίνδυνέ μου! Να μου τη σταυροφιλήσεις.

Μαίανδρε, αφου βρεις με σερτςh το βιδεάκι που θες, μετα δεξια θα δεις εχει ενα σημείο που λέει embed- αμα αυτο το κανεις κοπυ πάστε έρχεται και γίνεται παραθυράκι σαν και τουτανά. Φοβερό;

11/17/2006 10:19:00 μ.μ.  
Blogger The wise Aineolach έφα...

ax mwre thank you gia touto to mikro, den mporw me exei trelanei, to blepw ksana k ksana.ki exw k kati mauriles teleytaia...k to blepw to poulaki k xairomai. ax ta atima ta mwra...me pethainoun.

11/20/2006 12:15:00 π.μ.  

Την καλή σου την κουβέντα


πίσω στην κουζίνα...