Μάκη ζούμε Αρχιεπίσκοπο να σε δούμε!
Μεσημέρι - την ώρα που ο Σκάης έχει αθλητικά και η ζωή με στέλνει τσιφ στα κακά κορίτσια. Μόνο που σήμερα μπήκα λίγο νωρίτερα στο αμάξι, οπότε με έστειλε τσιφ στο Μάκη. Ξέρετε, το Δημοσιογράφο, το Ζούγκλα, τον Ταμ Ταμ Ταμ. Ήτο λίγο πριν τελειώσει την ζουγκλερή του εκπομπή στον Αντέννα.
Έτσι, λοιπόν, ανακάλυψα, ο Μάκης είναι οπαδός του "λοιπαί δημοκρατικαί δυνάμεις". Τουτεστιν, τα όντα που σέρνει ως "συντακτική ομάδα" τα βγάζει στο ραδιόφωνο να παρουσιάσουν ένα θέμα ελεύθερον.Σήμερον , εις από τα περί ου ο λόγος εγκεφαλικά της δημιουργίας, ήτο, λέει, να μας παρουσιάσει την Κασσιανή και το τροπάριό της, έργο σε δύο πράξεις, όπως του ερχόταν αυθορμήτως - σε αυτόματη ομιλία, ένα πράμμα (τι τραβάμε και μεις οι σουρρεαλίστας της λίστας...)
Πράξη πρώτη:
Μάκης: Τι θα μας πεις σήμερα;
Συντακτική ομάδα: για το τροπάριο της Κασσιανής.
Μάκης: Αυτό είναι σήμερα, ε; για πες τι έχεις να πεις.
Συντακτική ομάδα: Το τροπάριο το έγραψε η ποιήτρια Κασσιανή για την πόρνη Κασσία. Η Κασσιανή ήταν θρησκευτική ποιήτρια και το ποίημα είναι πολύ ωραίο.
Μάκης: έχεις να μας πεις κανα στίχο;
Συντακτική ομάδα: όχι.
Μάκης: Αααα... είναι καταπληκτικό: Ω γλυκύ μου έαρ... ποιός να το ακούσει και να μη συγκινηθεί.
Στο σημείο αυτό αλλάζω σταθμό όπως όπως - κάτι σα φιλί της ζωής στα ερτζιανά, να φανταστείς. Και σκέφτομαι να πάρω κανα τηλέφωνο να τους ξεχέσω που με κολάζουν μέρες που είναι, αλλά μετά λέω, δεν πραζ, κάποιος ωραίος έλλην θα πάρει να τους πει δυό κουβέντες, και ξαναγυρίζω στη συχνότητα των θρασύτατων για να επιβεβαιωθώ (η ψωνάρα). Όντως, όπως είχα προβλέψει (η ψωνάρα), μία ελληνίς έχει τηλεφωνήσει και διδάσκει στο ον της συντακτικής ομάδας ότι το κοινό σου πρέπει να το σέβεσαι (ακους, θρασίμι;).
Πράξη δεύτερη
Ακροάτρια: Η Κασσιανή κλείστηκε σε μοναστήρι μετά τη συνάντηση με το Θεόφιλο, τον αυτοκράτορακι έγραψε το ποίημα για την πόρνη (κλπ κλπ - ολίγον ανάκατα με τα μυθεύματα περί πορνείας της Μαγδαληνής αλλά με πολλά σωστά στοιχεία)
Συντακτική ομάδα: Ναι, αυτό που λέτε για το Θεόφιλο είναι σωστό και το άλλο σωστό (και εμφανώς έχει ανοίξει εφημερίδα και διαβάζει όσα δεν είχε διαβάσει πριν βγει στον αέρα)
Μάκης: Και γιατί δε μας τα είπες αυτά πριν; Γιατί μας είπες λάθη; ποιάν εγκυκλοπαίδεια άνοιξες;
Συντακτική ομάδα: Δεν άνοιξα εγκυκλοπαίδεια.
Μάκης: Από εφημερίδα, ε; Από που; Από το "Έθνος". Δεν τα διάβασες καλά - να πας να τα μελετήσεις και θα μας τα πεις σωστά αύριο. Σοβαρολογώ.
Μετά ταύτα, κι αφού γλίτωσα το εγκεφαλικό σήμερον, δεν ματακουνιέμαι από τη συχνότητα του Σκάη μου, δεν πα να με πρήζουν ολημερίς με τις αθηναϊκές ομάδες την οικονομική μετανάστρια...
Έτσι, λοιπόν, ανακάλυψα, ο Μάκης είναι οπαδός του "λοιπαί δημοκρατικαί δυνάμεις". Τουτεστιν, τα όντα που σέρνει ως "συντακτική ομάδα" τα βγάζει στο ραδιόφωνο να παρουσιάσουν ένα θέμα ελεύθερον.Σήμερον , εις από τα περί ου ο λόγος εγκεφαλικά της δημιουργίας, ήτο, λέει, να μας παρουσιάσει την Κασσιανή και το τροπάριό της, έργο σε δύο πράξεις, όπως του ερχόταν αυθορμήτως - σε αυτόματη ομιλία, ένα πράμμα (τι τραβάμε και μεις οι σουρρεαλίστας της λίστας...)
Πράξη πρώτη:
Μάκης: Τι θα μας πεις σήμερα;
Συντακτική ομάδα: για το τροπάριο της Κασσιανής.
Μάκης: Αυτό είναι σήμερα, ε; για πες τι έχεις να πεις.
Συντακτική ομάδα: Το τροπάριο το έγραψε η ποιήτρια Κασσιανή για την πόρνη Κασσία. Η Κασσιανή ήταν θρησκευτική ποιήτρια και το ποίημα είναι πολύ ωραίο.
Μάκης: έχεις να μας πεις κανα στίχο;
Συντακτική ομάδα: όχι.
Μάκης: Αααα... είναι καταπληκτικό: Ω γλυκύ μου έαρ... ποιός να το ακούσει και να μη συγκινηθεί.
Στο σημείο αυτό αλλάζω σταθμό όπως όπως - κάτι σα φιλί της ζωής στα ερτζιανά, να φανταστείς. Και σκέφτομαι να πάρω κανα τηλέφωνο να τους ξεχέσω που με κολάζουν μέρες που είναι, αλλά μετά λέω, δεν πραζ, κάποιος ωραίος έλλην θα πάρει να τους πει δυό κουβέντες, και ξαναγυρίζω στη συχνότητα των θρασύτατων για να επιβεβαιωθώ (η ψωνάρα). Όντως, όπως είχα προβλέψει (η ψωνάρα), μία ελληνίς έχει τηλεφωνήσει και διδάσκει στο ον της συντακτικής ομάδας ότι το κοινό σου πρέπει να το σέβεσαι (ακους, θρασίμι;).
Πράξη δεύτερη
Ακροάτρια: Η Κασσιανή κλείστηκε σε μοναστήρι μετά τη συνάντηση με το Θεόφιλο, τον αυτοκράτορακι έγραψε το ποίημα για την πόρνη (κλπ κλπ - ολίγον ανάκατα με τα μυθεύματα περί πορνείας της Μαγδαληνής αλλά με πολλά σωστά στοιχεία)
Συντακτική ομάδα: Ναι, αυτό που λέτε για το Θεόφιλο είναι σωστό και το άλλο σωστό (και εμφανώς έχει ανοίξει εφημερίδα και διαβάζει όσα δεν είχε διαβάσει πριν βγει στον αέρα)
Μάκης: Και γιατί δε μας τα είπες αυτά πριν; Γιατί μας είπες λάθη; ποιάν εγκυκλοπαίδεια άνοιξες;
Συντακτική ομάδα: Δεν άνοιξα εγκυκλοπαίδεια.
Μάκης: Από εφημερίδα, ε; Από που; Από το "Έθνος". Δεν τα διάβασες καλά - να πας να τα μελετήσεις και θα μας τα πεις σωστά αύριο. Σοβαρολογώ.
όλοι μαζί, δις: Μάκη ζούμε Αρχιεπίσκοπο να σε δούμε!
Οι διάλογοι στο περίπου - όπως τους θυμάμαι.Μετά ταύτα, κι αφού γλίτωσα το εγκεφαλικό σήμερον, δεν ματακουνιέμαι από τη συχνότητα του Σκάη μου, δεν πα να με πρήζουν ολημερίς με τις αθηναϊκές ομάδες την οικονομική μετανάστρια...
4 σχόλια. Εσείς τι λέτε;
Έτσι είναι, δεν παίζουν την ΠΑΟΚάρα και μας ρίχνουν στα σκληρά. Κι εγώ τα ίδια τραβάω εδώ στα ξένα που τους ακούω από τα διαδίκτυα.
Θα στοιχηματίζα ότι ο Συντακικός Ομάδος θα παρέπεμπε σε άρθρο της ελληνικής γουικιπαίδειας. Όμως άρθρο δεν υπάρχει, στην ελληνική. Αλλά στην αγγλική. Στο οποίο υπάρχει παραπομπή σε, και υποθέτω άντληση πληροφοριών από, ένα δοκίμιο της Anna M. Silvas στο βιβλίο Byzantine Women: Varieties of Experience 800-1200 που έχει επιμεληθεί η Lynda Garland.
Γιατί τα γράφω όλα αυτά. Ακολουθήστε το σύνδεσμο, κλικ στο εξώφυλλο του βιβλίου και προσέξτε την εικαστική σύνθεση. Δυο σιαμαίες: μια πολεμίστρια και μια χάουζγουάιφ (που θά 'λεγε και μια ψυχή).
Ο δικέφαλος αετός του καθημάς φεμινισμού or what?
(και έτσι να μην είναι, εμένα έτσι μου αρέσει)
...εστί(ν) ουν δίκης οφθαλμός ος τα πανθ' ορά... ΓΙΑ ΔΑΥΤΟΥΣ
(Αν το θυμάμαι καλά, οικοδέσποινα!)
Μπορέι να είναι μυθέυματα τα περί Μαγδαληνής, αλλά είναι ωράια μυθεύματα.. ειδικά εκεί στον Τζεφιρέλλη που κλαίει καθώς σκουπίζει τα πόδια του Ιησού, που τα έχει αλείψει με μύρο και με τα δάκρυά της...
Καλό Πάσχα Μιραντώ
Σ;))))
Την καλή σου την κουβέντα
πίσω στην κουζίνα...