24.5.07

"Iason Athanasiadis , Greece"

Είμαι περήφανη για αυτό το εκλεκτό παιδί, το φίλο μου τον Ιάσονα, που τόσα μου δίδαξε και τόσο χαίρεται να μαθαίνει. Είμαι περήφανη που το τρομερό ελληνόπουλο Ιάσων Αθανασιάδης είναι ο νεώτερος Νιμαν υπότροφος του Χάρβαρντ και, αν δε με απατούν οι ολίγες σχετικές γνώσεις μου, ο πρώτος Έλληνας. Και όλα αυτά με το σπαθί, τη δουλειά και τον ιδρώτα του, με δυσκολίες και κόπους και το κεφάλι ψηλά.


Ιάσωνα αγαπημένε μου, μπράβο. Μπραβο! Σου αξίζει. Όπως και τα ανώτερα, που θα έρθουν. Συγχαρητήρια, ψυχή μου. (κι ότι κι αν λες, παραμένεις Αρσακειόπαις!)

Α, μη ξεχάσω: Το πράσσινο χαλί, το ιπτάμενο, το έχω στρωμένο στην κουζίνα - να με ταξιδεύει όταν δοκιμάζω τις συνταγές που θα μαγέψουν την Τεχεράνη!

7 σχόλια. Εσείς τι λέτε;

Blogger Βαγγέλης έφα...

Από το παλιότερο post προσπαθούσα να θυμηθώ που έχω ξαναδεί τον φίλο σου Ιάσωνα.. Ε, λοιπόν μετά από κόπο νομίζω ότι θυμήθηκα και αν μπορείς να μου το επιβεβαιώσεις θα χαρώ πολύ. Πρέπει να ήταν σε ένα ντοκυμαντέρ της Μάγιας Τσόκλη για την Αίγυπτο αν θυμάμαι καλά και έμενε κάπου εκεί και στην ουσία βοηθούσε στην ξενάγηση.Μήπως γνωρίζεις κάτι;

5/25/2007 01:39:00 π.μ.  
Blogger Γνωμοδότης έφα...

Καλή επιτυχία, καλή διασκέδαση και ο αλλάχ να τον φυλάει από τα ελληνικά ΜΜΕ ;-)

5/25/2007 09:18:00 π.μ.  
Blogger Unknown έφα...

Kala me thymithikes file Vaggeli. Perase polys kairos apo tote, taxidepsa apo Aigypto se Parisi, meta Qatar gia tin al-Jazeera ton kairo tis Amerikanikis epithesis sto Iraq, kai pali Ellada gia kalypsi twn Olympiakwn kai meta Iran gia tria xronia.

Pote den doulepsa gia Ellinika media (oxi epeidi den to ithela alla epeidi pote den eimouna diaplekomenos arketa wste na mou zitisoun na kanw kati parakatw apo to na eimai o on-the-spot-Greek-journo pou tilefwnousan gia comment otan synevaine kati (kai syntoma to'kopsa ki auto). Ara kai symfwnw apolyta me to deutero comment.
Iaswn

5/25/2007 12:19:00 μ.μ.  
Blogger amvro έφα...

big success..

kali tou synexeia!

5/25/2007 02:49:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος έφα...

Με γεμίζει αισιοδοξία η σκέψη πως τις επιτυχίες τις μετράς ανάλογα με το βαθμό αποδοχής από τα κέντρα του καπιταλισμού και του κατεστημένου.

5/26/2007 04:23:00 μ.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Ανώνυμε, χαίρομαι που επισκέπτεται το μπλογκ μου ο άνθρωπος που γυνάει τις νύχτες και γράφει στους τοίχους "Ο Φαράκος Ζει!". Το γεγονός ότι δεν ξέρεις που σου παν τα τέσσερα από ακαντέμια το θεωρώ, λοιπόν, δευτερεύον. Αυτόγραφα δίνεις;

5/26/2007 09:15:00 μ.μ.  
Blogger Γνωμοδότης έφα...

Ανώνυμο said...
Με γεμίζει αισιοδοξία η σκέψη πως τις επιτυχίες τις μετράς ανάλογα με το βαθμό αποδοχής από τα κέντρα του καπιταλισμού και του κατεστημένου.


Εγώ πάλι γέμω απαισιοδοξίας στην σκέψη πως μερικοί εδώ πιστεύουν ότι κάνουν... αντίσταση στο "κατεστημένο" με σχολιάκια νοοτροπίας κνίτικης ταβέρνας του '78...

Ο αιώνιος τύπος έλληνα που τους βρίσκει όλους ξεπουλημένους, εκτός από τον εαυτό του και τον Σιντ Βίσιους ή τον Φλωράκη (ανάλογα με την προσκόλληση)...

5/26/2007 10:20:00 μ.μ.  

Την καλή σου την κουβέντα


πίσω στην κουζίνα...