23.11.06

mackereally?


Mackerelease yourself. Embrace mackereality.

It was Mackereally made for you. Chech it out.

μικρή κοπάνα από τη δουλειά -- αφιερωμένη στη Χουανίτα και την Κική, που με βοήθησαν να χρησιμοποιήσω σωστά τον αρτοπαρασκευαστή μου. Οι φίλοι οι ξαφνικοί, ζεστό ψωμί, πατσάς που ολοβραδύς σιγοβρασε, δυό γουλιές κόκκινο. Ευτυχία.

10 σχόλια. Εσείς τι λέτε;

Blogger Mirandolina έφα...

Στο ελληνικό τραπέζι όλα χωράνε, Ίσις μου, νεσπα;

Οπότε, ναι, βεβαίως και αυτά!

11/23/2006 06:20:00 μ.μ.  
Blogger Filotas έφα...

Βρε συ?! Και η μάνα μου σήμερα έκανε ψωμάκι στον φούρνο της και με πήρε τηλέφωνο να πάω να πάρω μια πλάκα!:)
Για πατσά όμως δεν είπε τίποτα!...

11/23/2006 07:11:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος έφα...

You Mackeral Snapping Anarchist !!!

11/23/2006 07:35:00 μ.μ.  
Blogger Juanita La Quejica έφα...

Αν μπορούσες να μου στείλεις λίγη ευτυχία σήμερα, θα έπιανε τόπο...
Καλή Αρχή στην σχέση σου με τον αρτοπαρασκευαστή! Πάω στοίχημα ότι ο αυτοκράτορας θα ενθουσιαστεί με τη διαδικασία.

11/24/2006 12:49:00 π.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Ανχελίτο, κόπιασε όποτε θες! (αν και το ψωμί της μαμάς είναι άλλο πράγμα)

Ακίνδυνε είσαι η δική μου ουίκυ - μου ανοίγεις τα μάτια..

Χουανίτα μου, with a little help from our friends το πρωτο ψωμί εξαφανίστηκε σε μια μέρα - ειδικά ο αυτοκράτωρ το έτρωγε έτσι, σκέτο ζεστό κι αυτοκρατορικό! αν και τα ωραιότερα σχόλιά του ήταν περί της μυρωδιάς - την είχε στήσει πάνω από το καπάκι κι έπαιρνε βαθιές εισπνοές!

Τώρα ψήνω ένα κέικ (αν φτουρίσει θα σου πω - συνταγη απο το recipesource) και μετα θα κανω παλι το ψωμακι της Κικής το ανάρπαστο. Αυτό το μηχανάκι τα αξίζει τα λεφτά του, τελικά (να είναι καλά η μαμάκα μου που μου το πήρε)

11/24/2006 12:57:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος έφα...

Αν και προτιμώ το πόδι, μου ανοίξατε την όρεξη. Θα φτιάξω τη μέρα μου κατά μίμησιν. Την κοπανάω από μένα σήμερα.....

11/24/2006 09:32:00 π.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Μεγάλη μου τιμή, μαϊστορα -- και καλή κοπάνα εύχομαι!

11/24/2006 12:08:00 μ.μ.  
Blogger Hungry For Life έφα...

Τις πρώτες μέρες που είχαμε πάρει τον αρτοπαρασκευαστή, πήραμε και κανα δυό κιλά. Κάθε μέρα ένα κιλό δε μας έφτανε. Ειδικά όταν έβγαινε ζεστό.
Χαίρομαι που βοήθησα και πέτυχε το ψωμάκι.
Σε λίγες μέρες θα βάλω ποστ με χειροποίητο ψωμί με προζύμι.
Ευχαριστούμε που μας ανέφερες εδώ. Χάρηκα που μας έφερε σε επαφή η Juanita...
Κική

11/26/2006 11:29:00 μ.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Περιμένω Κική - κι ευχαριστώ ξανά!

Έφτιαξα κι ένα πολύ ωραίο κέηκ-ψωμί, πολύ νόστιμο και χωρίς ακραίες θερμίδες. Θα στείλω τη συνταγή μαζί με το γεμιστό ψωμί (τυρί-μπέηκον) που θα δοκιμάσω αύριο.

Και πάλι ευχαριστώ!

11/26/2006 11:34:00 μ.μ.  
Blogger Hungry For Life έφα...

Καλή μου mirandolina, στο blog μας έβαλα ποστ για προζύμι. Για μάθε να κάνεις και προζυμάκι, Εκεί να δεις νοστιμάδα....

11/27/2006 05:51:00 μ.μ.  

Την καλή σου την κουβέντα


πίσω στην κουζίνα...