2.2.06

Να γιατί ο κοριός θέλει τον Αμερικανό του

Ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής δηλώνει ότι διάβαζε παιδιόθεν Μαρξ και πολύ του άρεσε

Ο νομάρχης Θεσσαλονίκης, Παναγιώτης Ψωμιάδης, δηλώνει "κοινωνικός κομμουνιστής"

Ο Νικήτας Κακλαμάνης δηλώνει ότι όσα κουπόνια του ΚΚΕ έχει αγοράσει αυτός δεν έχουν αγοράσει όλ τουγκέδερ τα μέλη στις κόβες της Αθήνας

Ο Πέτρος Τατούλης ήταν στο ΕΚΚΕ (κι έχει λατέρνα που παίζει reggae)

η Ντόρα Μπακογιάννη πίνει νερό στο όνομα της Νίτσας Λουλέ

Ε, μ όλους αυτούς τους κρυπτο-κομμουνιστές να κυβερνούν, πρέπει να δώσουμε κι ένα δίκηο στους αμερικάνους...

11 σχόλια. Εσείς τι λέτε;

Blogger costas έφα...

Φαίνεται οτι έγινε πάλι της μόδας το να παριστάνεις τον Αριστερό-βλέπε 1974-. Εξάλλου δεν κοστίζει και τίποτε.

2/02/2006 09:57:00 μ.μ.  
Blogger ANemos έφα...

Αλλο ένα τέτοιο ποστ και θα ψηφίσω κι εγώ το αντι-κομμουνιστικό μνημόνιο! Μα τον Βλαδίμηρο!

2/02/2006 11:33:00 μ.μ.  
Blogger Juanita La Quejica έφα...

Να τους δώσουμε δίκιο καθώς και τις διάφορες εταιρείες-providers του Internet!
(Sorry Mirando, αλλά από το μεσημέρι που άκουσα τα "νέα", μου έχει μπει αυτή η ιδέα στο μυαλό. Γιατί να πηγαίνει τζάμπα τόση τεχνολογία και εγώ να χρειάζομαι μια ώρα να στείλω αυτό το comment επειδή κοιμάται η isdn μου;)

2/02/2006 11:45:00 μ.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Μπα, Κώστα μου. Απλώς έχουμε γίνει σούπα. Τα "αριστερά" και "δεξιά" έχουν πεθάνει προ πολλού. Είναι πολλά αυτά που πρέπει να επανακαθορίσουμε διεθνώς, πια.

Άνεμε, ξανασκέψου το γιατί έχει κι άλλους! Πρώτο πρώτο τον "Κόκκινο Πάνο" (που τ ακούει η Κόκκινη Έμμα, μη σου πω κι η Κόκκινη Ρόζα, και γυρίζουν στο μνήμα τους...)

2/02/2006 11:50:00 μ.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Χουανίτα μου, γράφαμε μαζί. Να τους δώσουμε και τον Ολυμπιακό, δε με πειράζει καθόλου - και τον Ψωμιάδη φορ πρεζιντεντ φορ δατ μάττερ!

(Λοιπόν, δεν ξέρω τι τρέχει, αλλά εμένα η αι εζ ντι εν πετάει από την πρώτη μέρα. Να κρεμάσω λες καμμιά αλυσίδα σκόρδα γύρω από τον υπολογιστή;)

2/02/2006 11:54:00 μ.μ.  
Blogger Juanita La Quejica έφα...

Και σκόρδα και ματόχανδρο! Γιατί ακούω από φίλους που μένουμε σε διαφορετικές περιοχές να έχουν όλοι τους τελευταίους μήνες τα ίδια προβλήματα. Και έχω μπαφιάσει πια.

2/03/2006 12:25:00 π.μ.  
Blogger Μαύρος Γάτος έφα...

Μα τι θέλεις να πεις Μιραντολίνα; Ότι δεν έχουμε αριστερή κυβέρνηση;

(όπως μπαίνεις ή όπως βγαίνεις;)

Σ;)))))))))))))

2/03/2006 01:27:00 π.μ.  
Blogger ci έφα...

Τι να πω κι εγώ?
Να πω πάλι ότι το θέμα δεν είναι αυτοί που τα λένε, αλλά οι άλλοι που τους ακούνε? Ε, μόλις το είπα κι ας νιώθω ..βαρετή:D

Καλημερούδια Μιραντολίνα:))

2/03/2006 08:17:00 π.μ.  
Blogger Λαμπρούκος έφα...

Πανέξυπνη Μιραντολίνα μου Μπράβο, Μπράβο, Μπράβο.

Άντε γιατί πολύ χοντρό μας έπεσε το βερύκοκο και δεν καταπίνεται.

2/03/2006 09:45:00 π.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Γάτε, δεν περνάς έξω από την αμερικάνικη πρεσβεία, έτσι μαύρος μαύρος, μπας και σπάσει κανείς το ποδάρι του και μάθουμε τίποτε παραπάνω?

Κοπίτο μου, τα λέγαμε και τις προάλλες: έχε τα μάτια σου ανοικτά, βράδυ πρωί...

Λαμπρούκο ευχαριστώ για τα καλά λόγια -- έχεις και το όνομα του δεύτερου πιο αγαπημένου μου έλληνα ηθοποιού (άλφος είναι ο Παπαγιανόπουλος)

2/03/2006 02:15:00 μ.μ.  
Blogger Μαύρος Γάτος έφα...

Καλημέρα! Μιραντολίνα, *ούτε* απ΄εξω... δεν έχω όρεξη για τουρισμό σε κανένα Γκου αν τα νάμο, αυτόν τον καιρό έχει υγρασία. Το καλοκαιράκι μπορεί.

Σ;))))

2/05/2006 12:11:00 μ.μ.  

Την καλή σου την κουβέντα


πίσω στην κουζίνα...