15.2.06

"My name is Matsas, Artemis Matsas..."

Ζούμε σε εποχή σκληρού ανταγωνισμού. Γεγονός. Τόσο σκληρού που ακόμη και μια λοκαντιέρα αποκτά την προσωπική της βόνταφον. Αποκτά, δηλαδή, ατομάκι τι με όλα τα χρειαζούμενα υψηλής τεχνολογίας αξέσοριζ (προσωπικό ευλόγ και άλλα τινά), το οποίο ατομάκι δηλώνει φίλος/η της σε τρίτους και πουλά ως εξυπηρέτηση και επίφαση εμπιστοσύνης τα στοιχεία της λοκαντιέρας, ζητώντας ως προκαταβολή μόλις μια στάλα ετερόφωτης αποδοχής. Τα υπόλοιπα με δόσεις. Πουλάει επί πιστώσει! Το αφεντικό τρελλάθηκε και επειδή είναι λίγο το δικό του εμπόρευμα, πουλάει εμένα: ονοματεπώνυμο, τι δουλειά κάνω όταν δεν κρατάω τη λοκάντα, τι τάχαμου λέω για τούτο και για κείνο και άλλα συναφή.

Δύσκολα τα πράγματα. Ζούμε εποχή ιδιαίτερα σκληρού ανταγωνισμού. Πως να επιβιώσουμε σε αυτή την αγορά, κυρίες και κύριοι; Θα ανταπεξέλθουμε όμως. Γι αυτό και οφείλω να πουλήσω τον εαυτό μου πιο χαμηλά, πιο χαμηλά, πιο χαμηλά, που λέει και μια ψυχή, ώστε να ανταγωνιστώ την πώληση στοιχείων περί εμού της ιδίας από τους εμπόρους της φτήνειας (που ελπίζουν να φάνε τον παρά κανενός κακομοίρη). Τι να κάνω κι εγώ, για να βρω διέξοδο στο αδιέξοδο; Προχωρώ σε μεγάλη προσφορά, παρ ότι ξέρω πως το μαγαζί μπαίνει μέσα -- όλα δείχνουν πως δε μου μένει άλλη λύση παρά να ενδώσω στη μικρότητα για να επιβιώσω στη συγκεκριμένη αγορά. Μετά ταύτα, Ευλογοχωρίτες κι Ευλογοχωρίτισσες, από σήμερα και κάθε μέρα

ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ! ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ ΜΑΣ ΤΑ ΗΘΗ!

Προσπαθώντας να χτυπήσω τον αθέμιτο και απο μηνών δραστήριο ανταγωνισμό, προσφέρω τα στοιχεία μου σε όποιον δεν μπορεί να κοιμηθεί από την αγωνία και ξενυχτάει αναρωτούμενος ποια είμαι, τι δουλειά κάνω κι άλλα που άπτονται του stalking. Αρκεί να μου στείλει ένα μεηλάκι.

Κι η προσφορά δεν τελειώνει εδώ!

Σε όσους βιάστηκαν να ενδώσουν στη μικρότητα και τη χυδαιότητα ενώ δηλώνουν υποστηρικτές της διαδικτυακής ελευθερίας,

Και ένας φάκελλος δώρο!

Ναι, δε διαβάσατε λάθος! Σε όσους ενέδωσαν, αποστέλλεται δωρεάν αντίγραφο του πλουσίου αστυνομικού φακέλου μου, πλήρες, συνοδευόμενο από φωτογραφίες μου από διαδηλώσεις, πορείες, καθιστικές διαμαρτυρίες, καταλήψεις κ.α. Για μια συνολική ασφαλίτικη εμπειρία που θα τους μείνει αξέχαστη.

ΌΟΧΙ, δεν τελειώσαμε εδώ! Αυτά είναι για τους απλούς αγοραστές - για το ασφαλιτάκι έχουμε και μπόνους απόδοσης μία σακκούλα με τρύπες για τα μάτια και, όταν φτάσει στα 100 καρφώματα, το δώρο έκπληξη, ένα περιβραχιόνιο-αντίκα, μουσειακό κομμάτι με όλες τις εγγυήσεις!

Γαμωτ, αν ήξερα ότι όλα αυτά έχουν τόση σημασία, θα την έκανα σαν τους πραιτωριανούς, και θα τα έβγαζα εγκαίρως σε δημοπρασία – έχω και δάνειο να ξεχρεώσω. Τώρα πάει – το ντίτζιταλ ασφαλιτάκι πρόλαβε να τα πουλήσει πρώτο….

Υγ Μη τολμήσεις να με ενοχλήσεις. Άμα έχει μείνει σε κάποια απ τις περσόνες σου μια στάλα τσίπα, μη ξαναπιάσεις το όνομά μου στο στόμα σου. Ζήσε την κόλασή σου μακρυά από μένα.
Αν ξαναγίνει κάτι ανάλογο, θα σου μείνω αξέχαστη.


Το "Εκπτώσεις σε όλα μας τα ήθη" από την Καρατρανσαβαγουάρδια. To "ατομάκι" κλεμένο από τα Ημιζ. Η φωτογραφία από εδώ.

22 σχόλια. Εσείς τι λέτε;

Anonymous Ανώνυμος έφα...

Εσείς τι λέτε;
-------------------
Tι να πούμε;
Το μόνο που καταλάβαμε είναι ότι κάποιος ανόητος σας ενοχλεί. Πολλά τέτοια θλιβερά διαβάζω στα διάφορα blog τις τελευταίες μέρες.
Η νόσος των φθηνών;

2/15/2006 11:29:00 μ.μ.  
Blogger sal.ló έφα...

Ρε παιδιά, μου φαίνεται έχει σαλέψει ο κόσμος... Τι να πώ ρε συ, ότι θα γινόταν τέτοιο πράγμα δεν το περίμενα. Όλον αυτό τον καιρό πίστευα ότι τυχόν διαδικτυακά τουρλουμπούκια γίνονταν από μαλακία. Τώρα βλέπω ότι έχουμε γεμίσει χαφιέδες...
Μη μασάς μιραντώ.

2/16/2006 12:42:00 π.μ.  
Blogger Katerina ante portas έφα...

Ποιός σε πείραξε "κόρη", ποιός;
Μη μου στενοχωριέσαι και δεν αξίζει,

η.."μαμά" σου!

2/16/2006 01:14:00 π.μ.  
Blogger FUFUTOS έφα...

Πικρά αιχμηρό το post σου. Δεν είμαι σίγουρος αν έχω καταλάβει καλά.

Αδυνατώ να καταλάβω τι γίνεται εδω πέρα γμτιμου με διάφορα καθίκια που παρεπιδημούν στη blogόσφαιρα.

Δε μπορώ να κατανοήσω το μέγεθος της κακοήθειας που αντιμετώπισες ή αντιμετωπίζεις. Εσύ φυσικά θα επιλέξεις την άμυνα ή την αντεπίθεσή σου.

Ωστόσο, θέλω να πιστεύω ότι δε θα ενδώσεις στη μικρότητα...
Καλή δύναμη και γερό στομάχι

2/16/2006 03:32:00 π.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Σας ευχαριστώ, στ αλήθεια, και υπόσχομαι να μη μασήσω! Δηλαδή, προ ολίγων ημερών διακυβεύτηκε για λίγο το μέλλον της λοκάντας, αλλά επειδή με ξέρω, με έβαλα στον πάγο λιγάκι να ηρεμήσω :-)

ΔωμάτιοΠανικού, έγραψε η νόσος!

Σαλ.λέ, δεν είναι χαφιέδες με την κλασσική έννοια. Στην περίπτωσή μου, είναι άνθρωποι που κάποτε τους έβαλα σπίτι μου, παρ όλα τα σημάδια βαρέως νοσούντος χαρακτήρος και παρά τις προειδοποιήσεις (δυστυχώς, η εμπειρία και το ένστικτο δεν είναι μεταδοτικά).

Κατερίνα μου ευχαριστώ- με όποιο κόστος, δεν μπορούμε να επιτρέπουμε να νικά η μικρότητα - ούτε γύρω μας, ούτε μέσα μας.

Φούφουτε, το θέμα για μενα τελειώνει σε αυτό εδώ το ποστ. Ελπίζω και για το ατομάκι που προσπαθεί να κάνει δημόσιες σχέσεις στην πλάτη μου. Γιατί, πέρα από τη βίρτσουαλ υπάρχει κι η αληθινή ζωή. Και εκεί πολλά, πάρα πολλά βρίσκουν την σωστή τους διάσταση.

Πολλοί νομίζουν ότι η αξιοπρέπεια δεν αφορά τον κόσμο μας. Επειδή δεν αφορά τους ίδιους. Ε, μάλλον πρέπει να τους αποδείξουμε το άδικό τους εμπράκτως, μερικές φορές.

Το μόνο θετικό είναι η αθωότητα των περισσοτέρων εξ όσων ενέδωσαν ή τους προσεφέρθη "αυθορμήτως" το ποιά είμαι.

2/16/2006 06:53:00 π.μ.  
Blogger Λαμπρούκος έφα...

Μιραντολίνα μου έχω την εξουσιοδότηση να σου μεταφέρω τη στήριξη και τους αγωνιστικούς χαιρετισμούς ΟΛΩΝ ημών ως εχων και ένα θεσμικό ρόλο γμτιμου (μου άρεσε αυτό του ΦΟΥΦΟΥΤΟΥ θα το λέω).

Και ταυτόχρονα να στείλω το μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση ότι η δημοκρατία των bloggers δεν έχει αδιέξοδα μήτε διλλήματα, δεν τη τρομάζουν οι χαφιέδες που ανήκουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

Ότι δε με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό όπως είπε και ο Εθνικός μας Ποιητής Χρ. Πολυζωγόπουλος. Και εμείς θα παραμείνουμε εδώ, ενωμένοι, στα μετερίζια της επικοινωνίας να υπερασπιζόμαστε το θεμελιώδες δικαίωμα του ανθρώπου στην συνύπαρξη μέσα από τη διαφορετικότητα, στην επικοινωνία και στο καλό ΣΕΞ (που κολάει και με όλα άλλωστε).

Είμαστε μαζί σου.

(ΚΛΑΠ ΚΛΑΠ ΚΛΑΠ ΚΛΑΠ ΚΛΑΠ ΚΛΑΠ)

2/16/2006 09:30:00 π.μ.  
Blogger Περαστικός έφα...

Shit happens, αλλά Keep walking :)

2/16/2006 10:05:00 π.μ.  
Blogger πολυβιος έφα...

έχασα πολλά επεισόδια μου φαίνεται, δεν ξαναδίνω εξετάσεις. χέσε τους, μιραντολινάκι μας και συνέχισε να μας γοητεύεις. τί σε ενδιαφέρουν οι εχθροί και οι μικρόψυχοι ; μόνο τους γενναίους θέλουμε, έτσι δεν είναι ;

2/16/2006 10:06:00 π.μ.  
Blogger Juanita La Quejica έφα...

Από ό,τι υποψιάζομαι, η δική σου "παρενόχληση" είναι πολύ πιο σοβαρή και βαθειά από τη δική μου. Όπως και να έχει, Καλημέρα και Καλή Συνέχεια Mirando!

2/16/2006 11:05:00 π.μ.  
Blogger mindstripper έφα...

Όχι πολύ καιρό πριν, μου είχες πει να μην ασχολούμαι με ανώνυμουζ κομμεντατούρζ. Είχα χαμογελάσει τη στιγμή που διάβασα το κόμεντ σου, γιατί ήξερα ότι είχες δίκιο.

Απ' όσα έχω καταλάβει τέλος πάντων (γιατί γνωρίζω πια ότι το ρητό "αγρόν ηγόραζε" έχει φτιαχτεί για περιπτώσεις σαν την δική μου), έρχομαι τώρα να σου πω ότι όταν οι ανώνυμουζ γίνονται επώνυμουζ και αισχύνονται κατ' αυτόν τον τρόπο, αποδεικνύουν το μεγαλείο της μικρότητας της υπόστασής τους. I'll drink to that, κι ας είμαι και στη δουλειά.

Από κεί και πέρα, νοιώθω ότι ήδη το έχεις προσπεράσει.
Μέρα καλή να έχουμε Μιραντολιώ. :-)

2/16/2006 12:36:00 μ.μ.  
Blogger Τζιτζίκος έφα...

courage mon ami

2/16/2006 02:09:00 μ.μ.  
Blogger peftasteri έφα...

Πολύ τα καλά τα λέει η mindstripper.
Δεν το ξέρεις; Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια!

2/16/2006 03:30:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος έφα...

Κουράγιο Μιραντολίνα μας!

Όπως λέει ο σοφός λαός μας: "Δώσε θάρρος στο χωριάτη, να σ' ανέβει στο κρεβάτι". Έστω, στο ιστολόγιο.

Όπως σας προτείνει και ο φούφουτος, καλή δύναμη και καλό στομάχι.

(Αν και ορισμένοι/ες δεν χωνεύονται με τίποτα).

2/16/2006 07:32:00 μ.μ.  
Blogger Κωστής Γκορτζής έφα...

Κλείσε τον διακόπτη. Ρίξ' τον στο σκοτάδι του.

2/16/2006 07:50:00 μ.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Λαμπρούκο με τις σεξοπλάκες σου,

Περαστικέ με τα κεράσματά σου,

Πολύβιέ μου με τις ενέσεις τόνωσης ηθικού,

Χουανίτα που αντέχεις και που μοιράζεσαι,

μάιντστρίπερ συντροφάκι μου στον παντοφλοπόλεμο,

Τζιτζίκο του υπόγειου ταξιδιού,

πεφταστέρι αλεπουδάκι101,

Τελαμώνα αθώε Αρτέμη,

Γνωμοδότα των μεγάλων πνευματικών αποστάσεων,

ημίαιμε των ωραίων εικόνων,

Ορλάντο των βαρέων βαρών (χαρακτηρισμών),

φίλοι που στείλατε προσωπικά,

σκεφτόμουν μόλις τελείωνε το 24ωρο να σας ευχαριστούσα και να έσβηνα το συγκεκριμένο ποστ διότι, όπως είπε και έτερος φίλος αγαπητός, δεν συνάδει με τα λοιπά. Αποτελεί παραφωνία.

Δηλαδή, αποτελούσε παραφωνία.
Τώρα είναι το πιο ωραίο ποστ.

Και μάλιστα, έγινε και πηγή έμπνευσης – κι η δική μου περιπέτεια, και της Χουανίτας και του Τελαμώνα και άλλων καλών ανθρώπων. Έτσι, με τη βοήθεια της Χουανίτας δημιούργησα το ευλογ

«Μαζί μου ασχολείσαι. Πόσο Μαλάκας Είσαι;»

http://posomalakaseisai.blogspot.com/

Σε αυτό μπορούμε να φορτώνουμε όλες τις βλακείες, ανοησίες, μικρότητες, που μας στέλνει ο πάσα εις ψυχάκιας, κομπλεξάκιας κλπ κλπ. Και κάθε Παρασκευή, θα ψηφίζουμε τον πιο μαλάκα, ο οποίος και θα κερδίζει το άλμπουμ "το Μεγάλο Ρεμάλι" του Ρεζέ (Reiser) μπας κι αποκτήσει στυλ τουλάχιστον.

Τα ούζερΙδ και πασουορδ είναι στη διάθεση όποιου σεσημασμένου ευλόγερ επιθυμεί να φορτώσει και να ξεφορτωθεί.

Επειδή κάποιοι μπορεί να μη θέλουν να τα πάρουν από μένα ή μπορεί να λείπω την ώρα που θα εμφανιστεί το μέγιστο των καθηκιών ή ισχύει απαγορευτικό, καλό θα ήταν να τα έχει και κάποιος ακόμη. Τελαμώνα; Τι λες, νέος;

2/16/2006 10:22:00 μ.μ.  
Blogger Juanita La Quejica έφα...

Εξαιρετική ιδέα!

2/17/2006 12:09:00 π.μ.  
Blogger Νicola Beerman έφα...

Αμα σου πω οτι και το δικο μου επιθετο ειναι ''Ματσας'' και γι αυτο με φωναζουν ολοι δωσιλογο,μηπως γελασεις και αισθανθεις καλυτερα;

2/17/2006 07:26:00 π.μ.  
Blogger Filotas έφα...

Αν το έσβηνες μιρανδολίνα μου, δεν θα το είχα μάθει κι εγώ, όπως οι άλλοι! Φοβερός ο τίτλος του μπλόγκ για τον "πόσο μαλάκας είσαι!":-)

2/17/2006 04:03:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος έφα...

Η άποψη που θα ήθελα να μεταφέρω είναι πως οι κάθε είδους θρασύδειλοι που ικανοποιούνται μέσα από την ψευδαίσθηση της δύναμης που παίρνουν από τις επιθέσεις και τα καφρώματα δεν είναι άξιοι προσοχής.
Η οποιαδήποτε ενασχόληση μαζί τους ενισχύει την ψευδαίσθηση αυτή.
Αυτός είναι και ο κύριος στόχος τους.
Όταν τους κατακρίνουμε, απλά τους κάνουμε να νομίζουν ότι αντιμετωπίζουμε τους "σωστούς" (στο μυαλό τους που έχει βλαφτεί) αντιδραστικούς τρόπους τους με κακία.
Ας μη δώσει κανένας γόνιμο έδαφος για να σπείρει πονηριά και χαιρεκακία ο οποιοσδήποτε.
Ας μη δείξει κανείς ενδιαφέρον πλέον για τα λόγια του καθενός, αν τα λόγια δεν έχουν να πουν τίποτε άξιο λόγου.
Και ούτε οι θρασυδειλείες, ούτε οι ύβρεις, ούτε οι αποκαλύψεις προσωπικών δεδομένων ερήμην των ιδίων των προσώπων είναι άξιες λόγου.

Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε όλοι, γιατί όλοι συναντάμε τέτοια δυστυχισμένα πρόσωπα στη ζωή μας. Αντιδραστικά και επιθετικά. Είναι να συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που κάνουμε. Να συνεχίσουμε τη δράση. Να αγνοήσουμε τον κάθε έναν κακοήθη, είτε θίγει εμάς, είτε άλλους. Να μη δώσουμε υπόσταση στην κακία του καθενός, ούτε να θρέψουμε τους τρόπους του με την αντεπίθεση.

Mirandolina, αν κάποιος αντιδρά στον τρόπο σου και προσπαθεί να παρασιτήσει εις βάρος σου, αναγνωρίζει τουλάχιστον (με όση κρίση του απέμεινε, είτε μέσω της αποδοχής που έχεις από τους άλλους) κάτι αξιόλογο σε εσένα.
Ασχολήσου με αυτό το αξιόλογο.
Αυτό το αξιόλογο, το βαθύ, η δημιουργία, είναι ό,τι αναζητούμε όσοι διαβάζουμε το blog σου στο κάτω κάτω της γραφής, και όχι τα ασήμαντα στοιχεία της αστυνομικής σου ταυτότητας.
Αυτά, είναι χρήσιμα για τις εξακριβώσεις και τις συνδιαλλαγές σου με τις τράπεζες.
Άσε τον φθόνο να ξαναπέσει στο κενό απ' το οποίο γεννήθηκε και περίθαλψε τη ζωή, τη δημιουργία.

Υ.Γ. Ελπίζω να μην σε πειράξει το "ανώνυμο κομμεντάτο" μου.
Δεν γράφω σχόλια ανώνυμα για να κρύψω την blogική ταυτότητά μου, παρά γιατί δε θέλω να γίνει η παρουσία μου στο blog κάποιου άλλου ένα είδος ατραξιόν για το δικό μου blog. Εξ' άλλου, αν κάποιος διαβάζει το blog μου, δεν αποκλείεται να αναγνωρίσει τον τρόπο μου στα σχόλια.
Σωστά ή λανθασμένα, θεωρώ την πράξη μου αυτή προσπάθεια διακριτικότητας και όχι θράσους.

2/17/2006 05:02:00 μ.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Χουανίτα μου, εγώ ψήφισα κιόλας!

Νικόλα, αποκαλύπτεις ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα δημοσίως – για χάρη μου! Τι να πω τώρα; ότι κι αν πω είναι λίγο...

Ορλάντο, ψήφισες;

Ανχελίτο, το έγραφα την ώρα που ο αυτοκράτωρ «έκλεβε» πάνω απ την πλάτη μου – κοιτούσε τι έγραφα. Εδώ να δεις γέλια, που η μαμά έγραφε απαγορευμένη λέξη!

Μάρκο, λοιπόν μ αρέσει που ΄μαι ακόμη (τσ)ογλάνι και χίλια ευχαριστώ (με χαμόγελο μεγάλο). Μια ζωή δε φτάνει καν να πάρεις γεύση απ την ομορφιά που έχτισαν οι άνθρωποι στον κόσμο. Κιακόμη μια δε φτάνει για να αποδώσεις την τιμή που οφείλεις...

Ανώνυμε, καλά έκανες και μας θυμίζεις ποιοι (πρέπει να) είμαστε. Και μάλιστα στο ανθρωπίνως δυνατόν. Ευχαριστώ. (Σκέφτομαι πως, είναι τόσα πολλά τα ευλόγ που συνεχώς ανακαλύπτω νέα, συνεχώς προσθέτω στη λίστα…)

2/17/2006 08:11:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος έφα...

γαμωτο...
τι στο διατανο γινεται...
κουνουπια χειμωνιατικα;
ανεπτυξαν αντοχες τα ποποζωα.
αλλα οτι και να κανουν κανενα
δεν μπορει να αντισταθει σε μια
καλη σφαλιαρα.
ΚΛΑΠ!

2/18/2006 06:02:00 π.μ.  
Blogger Μαύρος Γάτος έφα...

Δεν κατάλαβα τίποτα! Αλλά ποτέ δεν χώνεψα τον Μάτσα ή οποιονδήποτε άλλο χαφίέ.

Εύχομαι η όλη ιστορία να είναι ήδη παρελθόν...

Σ;))))))

2/18/2006 10:51:00 μ.μ.  

Την καλή σου την κουβέντα


πίσω στην κουζίνα...