20.2.06

Ajaxilicious - Ένα υπέροχο καινούριο παιγνίδι!

Δύο δαιμόνιοι φίλοι του κομπανιέρου Ουαλεντίνου, o Ιάκωβος κι ο Μάριος, έφτιαξαν ένα φοβερό μηχανάκι, το Αιανόστιμο ή Ajaxilicious που και είναι πανευκολούρα, και σου επιτρέπει να χτίσεις μιαν δαταβάση των ταινιών που αγαπάς χρησιμοποιώντας την μεγάλη δαταβάση του IMDB.

Είναι ένα υπέροχο παιγνιδάκι, έπαιζα δυό ώρες σήμερα και με αποτέλεσμα, παρακαλώ - δηλαδή κάτι να μοιραστούμε!

Ξέρω ότι κι άλλοι έγραψαν γι αυτό, αλλά όφειλα το δημόσιο ευχαριστώ σε αυτά τα δυό τρομερά παιδιά που το έφτιαξαν για να παίζουμε, ε;

ΕΥ ΧΑΡΙ ΣΤΩ για το Αιανόστιμον, παίδες!

26 σχόλια. Εσείς τι λέτε;

Blogger akindynos έφα...

Πάω όλο περιέργεια, ανοίγω λογαριασμό, βάζω τρεις ταινίες...

Και τώρα τι;

Που είναι το παιχνίδι οέο;

Που;

2/20/2006 10:33:00 μ.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Τώρα μπορείς να προσπαθήσεις να θυμηθείς κι άλλες, να θυμηθείς που και με ποιούς τις είδες, σε ποιάν κοιμήθηκες, πόσο ποπ κορν κατανάλωσες κλπ Επίσης μπορείς να πάς να δείς τις ταινίες των άλλων και να τους κουτσομπολέψεις (αστειεύουμαι - να μοιαστείς ενδιαφέροντα) κλπ

Δεν παίζετε παιγνίδια μόνος, ακίνδυνε; Ε, τέτοιο ειν κι αυτό! είναι σα να με ρωτάτε που είναι το παιγνίδι στο ν απαντήσεις το ερωτηματολόγιο του προυστ, οεο. Ε, είναι πολύ διασκεδαστικό, νομίζω.

2/20/2006 10:47:00 μ.μ.  
Blogger akindynos έφα...

Μην τάζεις του Άγιου κερί, του παιδιού κουλούρι και του Ακίνδυνου παιγνίδι (και παπούτσια, οέο).

Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, αλλά δεν μου φαίνεται όυτε τόσο υπέροχο ούτε τόσο καινούριο (σαν ιδέα).

Για μένα το παιγνιδιάρικο της υπόθεσης θα ήταν να υπάρχει κάποιας μορφής αλληλεπίδραση μεταξύ των λιστών. Ας πούμε να μπορεί κάποιος να ζητήσει από τις κωμωδίες της Μιράντας να διαλέξει εκείνες που ο Ακίνδυνος έχει χαρακτηρίσει δράματα.

Τέτοια ωραία σκεφτόμουν όταν πήγα και απογοητεύτηκα όσο νά 'ναι. Αλλά απ' ότι κατάλαβα η προσπάθεια είναι στην αρχή.

(Κι εσείς, αν μου επίτρεπετε, ελαφρώς παρορμητική)

Οπότε μπορεί να προκύψουν ομορφιές μελλοντικά.

2/20/2006 11:27:00 μ.μ.  
Blogger Γνωμοδότης έφα...

on topic:
Καλή φάση. Αλλά πού να μαζέψεις τις ταινίες που έχεις δεί... Μιραντολίνα, έχετε πολύ ελεύθερο χρόνο ;-)

off topic:

Όποιος χρησιμοποιεί την έκφραση "που είναι το Χ, οέο" θα πρέπει να θανατώνεται. Για σήμερα στην χαρίζουμε Ακίνδυνε.

Το αυτό, όποιος χρησιμοποιούσε παλαιότερα (ή, θεός φυλάξη, ακόμη) το "Κάποιος είναι ο πιο αδύναμος κρίκος" και παρόμοια κλισέ (πχ. put the kot down slowly).

Ειδικά βασανιστήρια αξίζουν σε όποιον χρησιμοποιεί δικά του παράγωγα της ορολογίας της παλαιο-ανθρωπολογίας, τύπου: Homo Tileorasoplictus, Homo Blogovius κλπ. Χα χα, χούμορ.

2/20/2006 11:42:00 μ.μ.  
Blogger alombar42 έφα...

Εντάξει, δεν είχα σκεφτεί οτι μπορεί να χρειάζεται εργαλείο για αυτή τη δουλειά (τα κουτσοβολεύουμε και με τα bookmarks/favorites).

Με την ευκαιρία όμως πρόσεξα οτι Τα Κουρέλια είναι πιο χαμηλά σε βαθμολογία από τη Γλυκειά Συμμορία. Της έβαλα ένα δεκάρι μπας και βελτιωθεί η κατάσταση!

2/21/2006 12:26:00 π.μ.  
Blogger Juanita La Quejica έφα...

Το Johny Guitar "έφεγγε" στα Κουρέλια ή στην Γλυκιά Συμμορία; Για να βαθμολογήσω ανάλογα...

2/21/2006 09:47:00 π.μ.  
Blogger πολυβιος έφα...

χαίρομαι που τα μοιράζεσαι μαζί μας, πολύ το χαίρομαι! καλημέρα, μιραντό :-))

2/21/2006 10:48:00 π.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Ακίνδυνε, ομολογώ: είμαι α-πι-στεύ-του παρορμητική. Α-πι-στεύ-του όμως! Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν ήταν πολύ ωραίο να προσπαθώ να θυμηθώ, καταγράψω κλπ τις πιο αγαπημενες μου ταινίες! Πάρα πολύ μου άρεσε. Θα μου πειτε, κι επειδή σου άρεσε? πρέπει ν αρεσει και σε μας? ε, όχι με το ζόρι!

Εκείνο που όντως λείπει από το μηχανάκι είναι ένας τρόπος, δίπλα στην βαθμολόγηση από το imdb να μπορείς να βάλεις και τη δική σου. Δηλαδή, κάτι σαν επιλογές/προτάσεις. Κάθε ευλόγερ κι ένας Μπακογιαννόπουλος, ένα πράγμα!

Γνωμοδότα, δεν θέλω να βάλω όλες τις ταινίες που έχω δει. Θέλω τις πιο αγαπημένες. Θα έλεγα "τις 100 πιο αγαπημένες μου" αλλά ίσως είναι κάτι λίγο παραπάνω στο τέλος. Θα δείξει.

Χουανίτα να μια ταινία που ξέχασα να καταθέσω στην τραπεζα των αγαπημένων - θα επανορθώσω το απόγευμα! Θυμάσαι τη γυναίκα-πολεμιστή, πως κατέβαινε τη σκάλα του σαλούν στα μαύρα? Εν άικον, που λένε κι οι αγγλοσάξονες με την πλούσια γλωσσικήν παράδοση.

Αλόβαρε, έφτιαξες λίστα? που θα τη βρω?

Κι εγώ χαίρομαι, Πολύβιε! Και να το κάνεις κι εσύ και να μου πεις να πάω να δω! (αν και, μόνο Τα Φτερά Του Έρωτα να είχαν γυριστεί, μου έφτανε. Ποια είναι η δική σου τέτοια ταινία?)

2/21/2006 11:47:00 π.μ.  
Blogger πολυβιος έφα...

δυστυχώς, δεν μου ανοίγει η λινκιά για να δοκιμάσω την τύχη μου. πάντως, όλες αυτές τις ημέρες που βρισκόμουν εν αναμονή, στο νου μου έρχονταν συνέχεια εικόνες από το αγαπημένο μου ημερολόγιο με το νάνι μορέτι πάνω στο βεσπάκι.

2/21/2006 12:35:00 μ.μ.  
Blogger ci έφα...

A!!To Charade το ξαναβλέπω ευχαρίστως σχεδόν οποιαδήποτε στιγμή!
Όσο για τον Ροζ Πάνθηρα, διαβάσατε για την επανέκδοση που θα κυκλοφορήσει σύντομα? Για να δούμε, φαίνεται να έχει προοπτικές..

Πράγματι και ωραίο και interactive το παιχνίδι - σκεφτείτε να κάνει ο καθένας μας τη λίστα του, πόσες ώρες θα συζητάμε μετά;)

Καλό βραδάκι Μιραντολίνα, πολύ ωραίο λινκ!:)

2/21/2006 08:29:00 μ.μ.  
Blogger landlord45 έφα...

Δεν μ'αρέσουν οι δαταβάσεις.
Δεν μ'αρέσουν οι δαταβάσεις.

Aλλά

Μ'αρέσει η Ζαν Μορό στο Ascenseur pour l’ echafaud , και πιό πολύ το εντελώς απρόμαυρο σάουντρακ του Miles Davies

M'αρέσει το σύντομο διαζύγιο του Ζενέ με τον Μαρκ Καρό που οδήγησε σε τρυφερό σεξ με το Le fabuleux destin d' Αmelie Ρoulain , που ως άλλος ηδονοβλεψίας ομολογώ πως απόλαυσα-σε κομβική ημερομηνία-

Μ'αρέσει ο Τζωρτζ Γκέρσουιν που έντυσε ολόκληρο Manhattan ( και περίσσεψε και για τον Woody )

M'αρέσει ο Αισχύλος μεταφρασμένος στα Κορεάτικα σαν Τσαν Γουκ Παρκ

Μ'αρέσει ο Louis Cyphere στα θαμπά ψηλοτάβανα δωμάτια της Λουιζιάνας

Μ'αρέσει το καφέ και πράσινο με λαμπερές πινελιές βαθυκόκκινου αίματος στα βαλτόνερα του Southern Comfort , με ηθική αυτουργία Walter Hill

M'αρέσει να πιστεύω πως κάποιος παλαβός θα βρεθεί να φιλμάρει το Exquisite Corpse της P.Z.Brite για να δούμε μετά πόσα απίδια πιάνει το Brokeback Mountain...

Τhanks Μirandeau , με έφτιαξες νυχτιάτικα !

2/21/2006 09:15:00 μ.μ.  
Blogger Juanita La Quejica έφα...

Προσπάθησα να γραφτώ, ευτυχώς δεν τα κατάφερα, γιατί με περιμένει πολύ δουλειά αυτές τις μέρες. Επιφυλάσσομαι όμως...
Landlord, η πρόσφατη "εμμονή" με την Brite έχει αρχίσει και με ανησυχεί. Ελπίζω να έχει λάβει τα μέτρα της η landlady!

2/21/2006 10:44:00 μ.μ.  
Blogger lemon έφα...

Μιραντολίνα, ουφφ, το καταευχαριστήθηκα, and here i am!.
Οντως ναι, θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να τα βαθμολογούμε κι εμείς και να αλλάζουν σειρά αναλόγως, παρολαυτά θαυμάσιο!!

2/21/2006 11:57:00 μ.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Λέμον, κάτι τρέχει με το λινκ - με βγάζει στα κόμμεντς εδώ πάλι! Δεν το ξαναδίνεις;

2/22/2006 12:12:00 π.μ.  
Blogger akindynos έφα...

Μήπως αυτή είναι η λεμονολίστα

2/22/2006 12:34:00 π.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Homo akindynous γράψατε! (ωχ, καντε ότι δε μ ακούσατε γιατί θα κινδυνεύσω...)

2/22/2006 12:40:00 π.μ.  
Blogger akindynos έφα...

Κατά τα άλλα εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό.

Αλλά σκέφτηκα το εξής:

Τη δυνατότητα να ορίζω, στη λίστα μου, ανιόντες και κατιόντες συγγενείς μιας ταινίας.

Ας πούμε πως έχω την ταινία Α. Ορίζω σαν γονέα την ταινία Γ και σαν τέκνο την ταινία Τ. Σε κάποι άλλη λίστα κάποιος κάνει το ίδιο για την ταινία Α ορίζοντας γονέα την Δ και τέκνο την Υ.

Βλέπετε μπροστά τον ιστό που σχηματιζεται; Και πόσο απρόβλεπτο μπορεί να είναι ταξίδι;

2/22/2006 12:43:00 π.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Λεμον, μου θύμισες πέντε έξι που όφειλα να θυμηθώ χτες - επίσης βλέπω πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις (πολλά δεν έχω δει - που θα βρω ελληνικούς τίτλους όμως; κάτι θα κάνω..)

2/22/2006 12:48:00 π.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Ακίνδυνε, ας πούμε, τώρα ταξιδεύω στον φιλμικό κόσμο της Λέμον. Κι είναι ένα ωραίο ταξίδι.

τι άλλο να ζητήσω;

2/22/2006 12:50:00 π.μ.  
Blogger Λαμπρούκος έφα...

Τι κακό βρήκε το μπλογκάκι σου πουλάκι μου????

2/22/2006 09:41:00 π.μ.  
Blogger Γιώργος έφα...

Οι ταινίεςτης λίστας μου δεν είναι όλες υψηλού επιπέδου,ούτε καν ειλικρινών προθέσεων, αλλά συνδέονται με αγαπητά πρόσωπα και ευχάριστες στιγμές.

2/22/2006 09:54:00 π.μ.  
Blogger Φειδίας έφα...

Ἐνδιαφέρον! Ἰσως φτιάξω καὶ ἐγὼ λίστα (γιὰ ὅσες ἀπὸ τὶς ταινίες ποὺ σκέπτομαι μποροῦν νὰ ἐμφανισθοῦν δημοσίως, τουλάχιστον :-O ).

(Ἐπὶ τῇ εὐκαιρίᾳ, διαφορετικῆς φιλοσοφίας (γιὰ προσωπικὴ βάση δεδομένων), καὶ πολὺ καλό, εἶναι τὸ Movie Collector τῆς Collectorz.com . (Ἄμα ἐνδιαφέρεται κάποιος ἄς μοῦ πεῖ.))

2/22/2006 09:59:00 π.μ.  
Blogger alombar42 έφα...

Ετσι για να βοηθήσω λίγο (αδύνατον να κάτσω όσες ώρες θα ήθελα προσθέτοντας ή αφαιρώντας ταινίες):

1) μια πρώτη λίστα

2) Τρόποι αναζήτησης ελληνικών ταινιών στο IMDB:
2a) Διονύσης Παπαγιαννόπουλος
2b) Λάμπρος Κωνσταντάρας
2c) Αλέκος Σακελλάριος

...αναζήτηση για ονόματα σκηνοθετών ή ηθοποιών, έυρεση τίτλου, προσθήκη στη λίστα

2/22/2006 11:03:00 π.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Ε, τώρα μάλιστα! Τώρα έγινε κανονικό παιγνίδι!

Αλβέριχε, μου θύμισες καταπληκτικά πράγματα. Με τα ίδια κριτήρια κινήθηκα κι εγώ αλλά έχω αφήσει έξω σημαντικές ταινίες/στιγμές που μου θύμισες. Το βράδυ θα συμπληρώσω πάλι.

Καλλίμαχε εσύ θα μπορούσες να φτιάξεις μια πολύ ιδιαίτερη λίστα: με όσα έχουν υπότιτλους στο πολυτονικό! (ταινίες προ της τονοαπαγόρευσης, δηλαδή).

Αλόβαρε, τέλειος! Χτες, που προσέθετα στη δική μου λίστα ελληνικές αγαπημένες, δε σκέφτηκα να το κάνω αυτό! Μπράβο κι ευχαριστούμε!

(Λαμπρούκο μου, δεν κατάλαβα την απορία σου!)

2/22/2006 11:38:00 π.μ.  
Blogger lemon έφα...

Ακίνδυνε, ευχαριστώ που ξετρύπωσες τη λεμονολίστα μου, δεν ξέρω πως το κατάφερα να την εξαφανίσω…(οέο - εγω πάλι τρελαίνομαι να το ακούω αυτό!!)
Μιραντολίνα, συγνώμη που από το πρωί μου μιλάς-εδώ-και δεν σου απαντώ, ήμουν στη δουλειά-οπου δεν έχω ίντερνετ, και μόλις άνοιξα…
Εμένα μ αρέσουν οι δαταβάσεις σε όλα τα επίπεδα, κάθε είδους αρχειοθέτηση και ταξινόμηση-τόσο που ίσως θα έπρεπε (και αυτό) να το κυτάξω… και επίσης το imdb είναι πολύ-πολύ αγαπημένο και τουλάχιστον άπαξ ημερησίως επισκεπτόμενο σαιτ για μένα!

Ακίνδυνε νομίζω ότι οι εκφράσεις γονέας και τέκνο είναι κάπως αταίριαστες για ταινίες, ή απλά δεν κατάλαβα πως το εννοείς… Είδα την μια πριν τη άλλη? Είναι η πριν προαπαιτούμενη της επόμενης? Είναι «people who saw that film, also watched….this too»??
Εγώ πάλι, πολύ θα ήθελα να είχα την δυνατότητα να τις χωρίζω-με επιλογή μου, σε κατηγορίες :ανα χρονιά που τις είδα, ανα σκηνοθέτη, ανα χώρα προέλευσης και κυρίως να μπορώ να τις βάλω σε σειρά προτεραιότητας με δική μου βαθμολόγηση, μπορώντας να παρεμβάλω μια νέα ταινία ενδιάμεσης βαθμολόγησης ανάμεσα σε δύο άλλες παλαιότερες. Ζητάω πολλά???

Μιραντολίνα, ο λόγος που δεν αναγνωρίζεις τους τίτλους είναι διότι έχω ένα σωρό παντελώς άγνωστες βαλκανικές κυρίως ταινίες (αστέρια!), αλλά και ασιατικές, τις οποίες έχω δει στα φεστιβάλ κινηματογράφου τα τελευταία χρόνια. Εβαζα τους τίτλους στα αγγλικά και το θαυμάσιο ψαχτήρι του imdb τις έβρισκε! Εχω δεί ταινίες-διαμαντάκια, που απορώ γιατί δεν βγαίνουν ποτέ στις αίθουσες, ένα 50% έχουν αγοραστεί από τη ΝΕΤ και ΕΤ3 και τις δείχνουν …μετά τις 12 όμως, για λίγους… Αν δω κάποια στο πρόγραμμα, θα σας ενημερώσω εγκαίρως! (θα είναι μεγάλη μου χαρά, αν δε γίνομαι κουραστική).
Ξέρεις πόσο μεγάλη χαρά μου έδωσες που ταξίδεψες στις ταινίες μου? 

2/22/2006 09:51:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος έφα...

Με μεγάλη μου χαρά βλέπω πως η υπηρεσία μας έχει αποτελέσει ένα ευχάριστο παιχνίδι. Μέσα από τα πιο πάνω είδα χρήσεις της υπηρεσίας που δεν είχαμε σκεφτεί... ούτε καν είχαν περάσει από το μυαλό μας.

Σας ευχαριστούμε όλους για την θερμή υποστήριξη. Να 'στε καλά.

2/23/2006 06:12:00 μ.μ.  

Την καλή σου την κουβέντα


πίσω στην κουζίνα...