15.6.06

School s out! Καλό Καλοκαίρι!

Ποδιές τέλος.
Προσοχές και πειθαρχίες και υπακοή τέρμα.
Ο νόμος καταργείται.

No more pencils/ No more books/
No more teacher's dirty looks.

Σήμερα ελευθερία!
Αυτή η μικρή δική του ελευθερία

Καλοκαίρι
Out for summer/ Out till fall/
We might not go back at all!

Σήμερα πετάει!
Σήμερα θα μπουγελωθεί και θα βραχεί
και θα γλιστρήσει και θα ξεκαρδιστεί
και θα συγκινηθεί και θα χαιρετήσει τους φίλους του

η καρδιά κι ο νους γεμάτα Χαλκιδική
παππού και γιαγιά
μπαχτσέ ντομάτες πεπόνια μελιτζάνες ελαιώνες ροδάκινα
αρκεί ν απλώσεις το χέρι
ήλιο φως
μετρημένα ένα ένα τα μπάνια
παράσημα του γυρισμού
τα απογευματινά μετράνε χωριστά
σιγά ρε μη μετράνε!
το λες γιατί εσύ δεν πήγαινες
ε ε εεε ε ε εεε

μετρημένα τα ξυλάκια απ τα παγωτά
έχασα μερικά στο ΚΤΕΛ
να μη τα έχανες, δε μετράνε
μετρημένες οι πληγές στα γόνατα
για να λάβουν ασπασμό κάποτε απ τα κορίτσια


Σήμερα θα γυρίσει από το σχολείο
θα τον αγκαλιάσω
και θα είναι η ώρα που επισήμως λέμε


Καλό Καλοκαίρι!

Καλό Καλοκαίρι, μωρό μου!

Θα είσαι πάλι εκεί,
εκεί που πρώτα έμαθες τη θάλασσα,
ο μπαμπάς σε κράτησε τρυφερά, οδηγώντας σε
εκεί που θα σε προσέχουν και θα σε φροντίζουν
πάντα μου λείπεις
το καλοκαίρι πάντα μου λείπεις
να ήξερες πόσο
όμως
πρέπει να μαθω και να χαίρομαι
να χαίρομαι που

"Δε μου λείπεις καθόλου, μαμά!"

Δε θέλω να σου λείπω. Θέλω να πετάς.
Να ανησυχώ και να χαίρομαι
και να σιωπώ και να προσμένω
και να προσεύχομαι να γυρίσεις καλά


Το δώρο για το πρώτο μακρινό ταξίδι στον κόσμο
οκτώ κι ένα χρόνια μείνανε
το δώρο για το ταξίδι που θα ξεκινήσει τέτοιες μερες
με τραίνο, οπωσδήποτε με τραίνο
στο έχω φυλαγμένο.
Να φορτωθείς στην πλάτη την περιπέτεια.

Καλό καλοκαίρι μωρό μου! Καλό καλοκαίρι σε όλους!
School's out forever/ School's out for summer/
School's out with fever/ School's out completely

29 σχόλια. Εσείς τι λέτε;

Blogger aggelos-x-aggelos έφα...

Υπέροχο!

Καλό καλοκαίρι και από μένα!

6/15/2006 01:18:00 π.μ.  
Blogger Γνωμοδότης έφα...

Καλή φάση!

6/15/2006 01:35:00 π.μ.  
Blogger nonplayer έφα...

Δωσε κι από μένα ένα φιλάκι, να περάσει καλά!

Και σε σένα, που περιμένεις, δίνω εγώ άλλο ένα φιλί, και μια αγκαλιά, γιατί σε νιώθω, όχι σαν μπαμπάς, αλλά σχεδόν...

6/15/2006 01:39:00 π.μ.  
Blogger Ελπίδα έφα...

Καλό καλοκαίρι και σε σένα και στο μωρό σου και στον μπαμπά του.

6/15/2006 01:42:00 π.μ.  
Blogger amvro έφα...

ομορφιά αγάπη κι ελευθερία

[αχ ψυχή μου γενναιά ...]

6/15/2006 02:03:00 π.μ.  
Blogger kukuzelis έφα...

Καλό καλοκαίρι. Να περάσει χαρούμενα το παιδάκι. Να το σκέφτεστε, αλλά να μη σας ανησυχήσει. Να περάσετε κι εσείς καλά.

6/15/2006 02:17:00 π.μ.  
Blogger Xνούδι έφα...

ελευθερία και για μας τις μαμάδες όμως καλή μου ε;;;

Υπέροχο κείμενο, γλυκήτατο.

φιλιά στο μικρό σου.

6/15/2006 02:22:00 π.μ.  
Blogger greekgaylolita έφα...

Ελευθερία,μικρή,δικιά του όμως και
προορισμένη για ακτινοβόλα ομορφιά
και απεριτείχιστη ζωή.Χρυσή να είναι
η ζωή του πάντα Μιραντώ μου όπως τα καλοκαίρια του..

6/15/2006 02:32:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος έφα...

Κυρά κι αρχοντοπούλα μου,
είναι φορές που λέω πως
θα σπάσει η καρδιά μου.
Άμα διάβασα τούτα τα λόγια,
σφηνώθηκε στα μάτια μου ένα χαμόγελο.

Αδυνατώ να γίνω συγκεκριμένος.

Θα σβήσει το χαμόγελο αυτό
να κοιμηθώ;
Όχι;
Χαλάλι κι η αγρύπνια.

6/15/2006 07:14:00 π.μ.  
Blogger ZissisPap έφα...

Καλό καλοκαίρι :)

Να δεις γέλιο όταν σου ανακοινώνουνε(!) "Το Σαββατοκύριακο θα είμαι στο Πήλιο"...

Καλά να είναι όπου κι αν είναι και να περνάνε ευχάριστα.
Αυτά θα θυμούνται στην ζωή τους :)

6/15/2006 09:08:00 π.μ.  
Blogger Filotas έφα...

Εγώ πάλι σε διάβασα το πρωί και μου έφτιαξες τη μέρα, Μιραντολίνα! Καλό "αυτοκρατορικό" καλοκαίρι να έχετε!!!

6/15/2006 10:30:00 π.μ.  
Blogger ΠΗΓΑΣΟΣ έφα...

Νάσαι καλά βρε κορίτσι μου. Μ'έφτιαξες.
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ σε όλλους

6/15/2006 11:35:00 π.μ.  
Blogger πολυβιος έφα...

καλό και αξέχαστο να είναι
(και ο μικρός να χάσει το μέτρημα στα παγωτά!)

6/15/2006 03:26:00 μ.μ.  
Blogger Juanita La Quejica έφα...

Να είναι ένα όμορφο Καλοκαίρι, για όλους! Και ... πώς το λες; Τον Σεπτέμβρη, όλοι ματρημένοι. Σωστά; Και μαυρισμένοι και χορτασμένοι και γεμάτοι από ήλιο, θάλασσα, χαρά, γαλήνη, ό,τι λείπει στον καθένα περισσότερο.

6/15/2006 04:25:00 μ.μ.  
Blogger akindynos έφα...

έφτασε και το καλοκαίρι τελικά, σαν τα χιόνια.

Καλή λευτεριά λοιπόν.

Σας βλέπω από Δευτέρα, ως θηλυκός Πολύδωρας, να τον καλείτε να επιστρέψει.

(έτσι και είχε απαγγείλει ο βύρων την πρώτη παράγραφο, ο παλαιοκώστας θα επέστρεφε πάραυτα με τα αυτιά κατεβασμένα)

6/15/2006 11:15:00 μ.μ.  
Blogger ramon έφα...

καλό καλοκαιρι.

6/15/2006 11:22:00 μ.μ.  
Blogger aeipote έφα...

Καλό καλοκαίρι, καλές διακοπές σε όλα τα παιδιά του κόσμου!

6/15/2006 11:24:00 μ.μ.  
Blogger Katerina ante portas έφα...

Το πιο τρυφερό σου κείμενο! Εκείνο το
πρέπει να μαθω και να χαίρομαι
να χαίρομαι που
"Δε μου λείπεις καθόλου,μαμά!"


μέ έκανε να χαμογελάσω με βαθειά κατανόηση! :)

6/16/2006 11:07:00 π.μ.  
Blogger mindstripper έφα...

Ατρόμητος ο Αυτοκράτωρ, με τέτοια μαμά θα μου πεις πώς θα μπορούσε να είναι κι αλλιώς. Αλλά θα μου επιτρέψεις να σταθώ στην τελευταία-τελευταία φωτογραφία. Ο ωραιότερος επίλογος. Ή μήπως πρόλογος;...

;-)

Καλό καλοκαίρι.

6/16/2006 11:34:00 π.μ.  
Blogger drskafidas έφα...

μου θυμησες διακοπες στην καψοχωρα πριν πολλα πολλα χρονια!! καλο καλοκαιρι!

6/16/2006 02:27:00 μ.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Πρώτον: Ευχαριστούμε τόσο!

Άγγελε, Γνωμοδότα, Ελπίδα, Αμπροζ μου (είδες τι ταρζανιές κάνει, ε?), Κάπταιν, Ανχελίτο μου, Πήγασε, Πολύβιε, Ραμόν, Δόκτωρ, ευχαριστούμε πολύ! Ανώνυμε, πόσο με συγκινείς κάθε φορά…

Μαίανδρε από κοντά το φιλί – και τοκίζω κιόλας, να ξες!

Τζιτζιέλι μου, τι ωραία ευχή – καβαφική!

Χνούδι, Κατερίνα, Σιγισμούνδε, Αείποτε, κλείνω ματάκι εις ένδειξιν ευχαριστιών και αλληλεγγύης! Να τα χαιρόμαστε και να γίνονται χαρά για όλους τους ανθρώπους…

Ναι Χουανίτα μου – όλοι μετρημένοι. Να μη λείπει κανεις.

Σπύρο, εμάς το σακκίδιο είναι πορτοκαλί πες της [«Και ξες, το μπαμπά της το λένε Σπύρο κι είχε κι αυτός μπλογκ στη αρχαιότητα…» :-)]

Ακίνδυνε, ευτυχώς ετέθη φυλακή τω στόματί μου… Καλο καλοκαίρι!

Μάιντ, το λέει στην ταινία, στα Φτερά του Έρωτα> Είμαστε οι μέλλοντες πρόγονοι…

Εμένα θα με ανεχθείτε και τον Ιούλιο – μετά η μεγαλη έξοδος…

Καλό καλοκαίρι σε όλους και ευχαριστούμε τόσο!

6/16/2006 03:24:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος έφα...

αιντε και του χρονου... :)

6/16/2006 07:25:00 μ.μ.  
Blogger ci έφα...

Voila l'ete- καλό καλοκαίρι, με φτερά ανοιχτά!:)

6/17/2006 02:28:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος έφα...

Κι εμείς ευχαριστούμε τόσο την τύχη μας, που "θα σε ανεχθούμε και τον Ιούλιο" και που "μετά η μεγάλη έξοδος" όμως.

6/17/2006 03:02:00 π.μ.  
Blogger 0comments έφα...

"η καρδιά κι ο νους γεμάτα Χαλκιδική" Κλαψ! Σνιφ!
Όσο για τον τύπο στις φωτογραφίες. Τι να λέμε τώρα; Καλή τύχη!

6/17/2006 01:11:00 μ.μ.  
Blogger NinaC έφα...

Εμείς λέμε πολλά φιλιά στα μαγουλάκια του Αυτοκράτορα, εκεί δίπλα στα φιλιά της μαμάς του. Να ζουζουνίσει τρελλά στον κήπο των παππούδων και να επιστρέψει χορτασμένος.

Και να μην του λείψουμε καθόλου!!!

Καλό καλοκαίρι σε όλους μας!

6/17/2006 02:28:00 μ.μ.  
Blogger lemon έφα...

Καλό καλοκαίρι και σε σας, Μιραντολίνα μας
:))

6/18/2006 02:36:00 π.μ.  
Blogger Alpha έφα...

αυτά είναι τα πιο υπέροχα πόστ που κάνεις καλή και σπάνια μιραντόλινα

6/19/2006 09:08:00 μ.μ.  
Blogger Mirandolina έφα...

Δόκτωρ, Κοπίτο μου, Ανώνυμε ευγενικέ, 0κομ αδελφέ μου, Κούκλα μου, Λεμονάκι μυρωδάτο, φίλε γλυκέ Μωσαϊκέ, χίλια ευχαριστώ και χίλιες ευχές για το πιο όμορφο καλοκαίρι της ζωής μας.

(υγ Απαίτησε με την επιστροφή να του ανοίξω ευλογ. Ραντεβου το Σεπτέμβρη. Δηλαδή, τη βάψαμε…)

6/19/2006 11:16:00 μ.μ.  

Την καλή σου την κουβέντα


πίσω στην κουζίνα...